BmwGrimstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Gunnar: Selv vil jeg vel heller lansere E12, E28, E30, E36 compact og E46 compact, som alle er mindre attraktive i standardstand uten noe M-tech eller lignende. E12? E28? E30? Du burde vært hengt oppned etter juvelene og kilt me fjør til døde. Compactene ska e si me enig me. Nye sjuern e ganske grei for min del. Isettan er sød, 1600 GT er dødsrå. X3 og X5 er det ikkje utseende som er avskyelig, det er selve konseptet. Men d e min meining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 E39 pre-facelift... (Syntes E34 var skikkelig stygge biler før jeg fikk min første ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 e36 Compact ligger vel høyt opp på listen her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Jeg syntes ikke e36 compact er så ille...Så lenge den har full m-pakke.. e46 compact, e83 x3, e65 7-serie, e53 x5(den nye er mye penere) og e63 6-serie syntes ikke jeg er så pene da Sikkert mange som sikler etter 6-serien, og jeg syntes selv at den var pen tidligere, men etter å ha studert en nøye så endret jeg mening... Linjene sett fra siden henger jo ikke på grep..og fronten er "noe" spesiell..Fra siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 *trekke pusten* E46 Compact E52 Z8 E53 X5 E63 6 serie E65/66 7 serie E83 X3 Z3 cab E85 Z4 Cab E90 3 serie Den nye X6 føyer seg også inn i lista. Domsavsigelse: Chris Bangle power.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Overrasket at så mange syns E36 er den styggeste. Personlig syns jeg Z1 og X3 er helt på trynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Ingen ytterligere kommentar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Z3 coupe, E36/E46 compact, E65. X3 er vel heller ikke lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 fronten på den nye sjueren ser helt vanskapt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Det jeg ikke skjønner er folk som nevner biler fra 70-tallet og omtaler dem som stygge.. Kan ikke sammenligne en e21 med en e36 eller en e12 med e34.. De fleste som skriver her var nok ikke født/gamle nok til å være bilinteressert når disse bilene ble lansert. Å henge ut en nydelig klassiker som 507 blir helt feil i 2007, men å synspunkter angående f.eks e63 føler jeg er mer rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 fronten på den nye sjueren ser helt vanskapt ut... For ikke å snakke om hekken! Superbeetle: Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Z18, helt klart! Nei hva i helvete er det der!? haha, fytti grisen så stygg den der var! FISJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Z18, helt klart! Nei hva i helvete er det der!? haha, fytti grisen så stygg den der var! FISJ! Denne har vel ikke vært i produksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 er ikke noe spesielt gald i 1 serien jeg... men må bare spørre... når dere sier e36, er det alle under en kam? eller er m-tekkene greie eller mener dere at alle er ræva... kan jo godt si at en orginal matt-rød sedan med grå kanaler, fangere og oransje blinkere ikke er det fineste å se på veien... dne på posten over var mindre vakker for å si det sånn ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Morsomt at dere har så mye i mot Compact. Jeg syntes ikke denne modellen ser så ille ut (natuligvis ettersom jeg selv eier en..), men selvfølgelig finnes det tøffere BMWer.. Det jeg syntes er så morsomt, mtp at compact plutselig så ufattelig mye penere i deres øyne når den får mer HK under panseret. 2 eksempler: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=15496 http://bimmers.no/viewtopic.php?t=60546 Greit nok at disse mer eller mindre totalt gjennomførte, men det er da fortsatt en compact?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå