Gå til innhold

bilder av sivile snutebiler


S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er noen andre tråder om dette, men jeg tenkte vi kunne gjøre som de gjør i gatebil bladene. (med unntak at ingen får noen pengepremie;))

legg ut bilder eller beskrivelse av sivil bilene som du kjenner til i ditt lokalmiljø...

har ingen bilder selv, men jeg vet omm 3 biler her i sarpsborg.

1. Grå Ford mondeo stv med 3 ekstralys og to antenner på taket

2.Grå Ford focus med to ekstra antenner

3.Blå Ford focus med to ekstra antenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Elverum er det HVERTFALL én grå Mondeo Stv.

En grå Saab 9-5 stv.

Har også observert en sort Audi A6 med i utrykning. Fikk meg et aldri så lite sjokk da. :shock:

Dette er altså biler dere må passe på ved besøk på Gatebil Våler. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnsnes i Troms.

Sort X-Trail Reg nr ZD 10351

Blå Volvo V70 Reg nr ZE 98535

Blå Ford Focus Reg nr ZF 20400

Champagne Ford Mondeo reg nr ZD xx104

Sort Audi a4 reg nr ZH 20442

DSC_0064.jpg

Her e ei lista over UP-biler i Troms. Veldig kjekt å ha....

ZH 20442 - Audi A4 S-line Sort, senket, sotete ruter

>Denne provoserer til race og så blir du tatt J

ZH 15425 - Sølv Impreza stv.2,0 GX

ZH 16642 - Sølv Impreza stv. WRX Denne tar det meste og er overalt til alle tider

ZH 17209 - Grå Ford Mondeo stv.

ZH 13854 - Vinrød Ford Mondeo stv. Tdci (2 ant. på taket, ei lita på v. siderute) Tilhører vist Lyngen/Storfjord

ZH 13853 - Sølv/grå Ford Mondeo stv.

ZH 14646 - Sølvgrå Peugeot 307 stv.

ZE 59240 - Svart Volvo 940 sedan Lite brukt

ZE 65637 - Svart Ford Mondeo stv. Lite brukt

ZH 10349 - Blå Nissan X-Trail

ZH 10832 - Sølv Nissan Almera

ZH 17487 - Grå VW Golf

ZH 13809 - Grå Toyota Avensis stv. Diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZH 20442 - Audi A4 S-line Sort, senket, sotete ruter

>Denne provoserer til race og så blir du tatt J--- Jævlig råttent å fremprovosere lovbrudd da. Blir jo for faen like dumt som å fortelle en mann noe som får han til å banke opp en annen for deretter å arrestere ham for vold. Tåpelig prosedyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZH 20442 - Audi A4 S-line Sort, senket, sotete ruter

>Denne provoserer til race og så blir du tatt J--- Jævlig råttent å fremprovosere lovbrudd da. Blir jo for faen like dumt som å fortelle en mann noe som får han til å banke opp en annen for deretter å arrestere ham for vold. Tåpelig prosedyre!

Kan du BEKREFTE dette helt seriøst? Burde jo nesten gå til media med en sånn sak?

Her i Fredrikstad er det fremprovosering av forbikjøring, dette gjøres ved at politiet legger seg 10-15km/t under fartsgrensa, og jeg selv, og andre jeg kjenner har blitt stoppet etter og ha foretatt en forbikjøring, selvom vi holdt fartsgrensa på stedet, men politiet sa at "TUll! vi SÅ at dere kjørte fortere..." men noen måling hadde de ikke, så vi fikk jo aldri bot, bare kjeft;) men utrolig irriterende igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZH 20442 - Audi A4 S-line Sort, senket, sotete ruter

>Denne provoserer til race og så blir du tatt J--- Jævlig råttent å fremprovosere lovbrudd da. Blir jo for faen like dumt som å fortelle en mann noe som får han til å banke opp en annen for deretter å arrestere ham for vold. Tåpelig prosedyre!

Kan du BEKREFTE dette helt seriøst? Burde jo nesten gå til media med en sånn sak?

Her i Fredrikstad er det fremprovosering av forbikjøring, dette gjøres ved at politiet legger seg 10-15km/t under fartsgrensa, og jeg selv, og andre jeg kjenner har blitt stoppet etter og ha foretatt en forbikjøring, selvom vi holdt fartsgrensa på stedet, men politiet sa at "TUll! vi SÅ at dere kjørte fortere..." men noen måling hadde de ikke, så vi fikk jo aldri bot, bare kjeft;) men utrolig irriterende igrunn...

Det stemmer nok veldig godt at de fremprovoserer kappkjøring, har en kompis som har blitt tatt av den Audien.. Og Broderen har og en kompis som har blitt tatt av denne, og han har prøvd bilen da han jobber på VAG verksted. I tilegg så bruker "unggutta" og ligge bak denne sånn at den provoserer og begynner å kjøre fort, så ligger de og provoserer sivilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZH 20442 - Audi A4 S-line Sort, senket, sotete ruter

>Denne provoserer til race og så blir du tatt J--- Jævlig råttent å fremprovosere lovbrudd da. Blir jo for faen like dumt som å fortelle en mann noe som får han til å banke opp en annen for deretter å arrestere ham for vold. Tåpelig prosedyre!

Kan du BEKREFTE dette helt seriøst? Burde jo nesten gå til media med en sånn sak?

Her i Fredrikstad er det fremprovosering av forbikjøring, dette gjøres ved at politiet legger seg 10-15km/t under fartsgrensa, og jeg selv, og andre jeg kjenner har blitt stoppet etter og ha foretatt en forbikjøring, selvom vi holdt fartsgrensa på stedet, men politiet sa at "TUll! vi SÅ at dere kjørte fortere..." men noen måling hadde de ikke, så vi fikk jo aldri bot, bare kjeft;) men utrolig irriterende igrunn...

du har opplevd det du også ja. opplever det hele tiden på 109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om en pettersolberg-subaru for et par år siden, som oppføte seg sånn at folk oppfattet at den ville race, og så gjorde de framtil blålysa kom på. Sykt.. mener det var lenger opp i norge et sted.

I fredrikstad har jeg blitt stoppa av en opel kadett eller lignende. Og en peugot tror jeg det var. Har bare greie på bmw jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Elverum er det HVERTFALL én grå Mondeo Stv.

En grå Saab 9-5 stv.

Har også observert en sort Audi A6 med i utrykning. Fikk meg et aldri så lite sjokk da. :shock:

Dette er altså biler dere må passe på ved besøk på Gatebil Våler. 8)

Går også en grå eldere primera med reg nr HB 55087,og ihvertfall en saab 9-5 sedan hvor reg nr starter på HB 65xxx.Det sies at det er en saab 9-5 sedan til som patruljerer Rv 3,men denne har jeg ikke reg nr på,og har heller ikke sett denne.

Forøvrig har jeg lagt merke til en del mondeo med ST xxxxx reg nr i distriktet,både stv og sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...