Gå til innhold

bilder av sivile snutebiler


S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Du får Dashcam´er med to kameraer, en montert i enheten, og en løs linse som kan monteres i f.eks bakruten :)

Ja, men det er dyrt, og ser forjævlig stygt ut :P  Pluss at du får sansynligvis problemer med forsikringen om noen bryter seg inn i bilen mens kameraene sto i vinduet .. Samme som de som hadde GPS i ruten når de parkerte fikk avkortet forsikringsutbetaling ved innbrudd/tyveri :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Larvik (vestfold), så har jeg sett

- Koksgrå Audi A6 stasjonsvogn og svarte felger

- Koksgrå Merce E- klasse stasjonsvogn med svarte felger

- Koksgrå Volkswagen Passat Stasjonsvogn med svarte felger

Veldig lett å legge merke til disse :P

 

I politi- leieren i Stavern, så hadde de en svart merce amg!

 

Meg og en kamerat var på vei hjem fra skien og kjørte E18. Kameraten min kjørte i venstre felt da det kom en svart Volvo V70 opp i ræva på oss. Blinker inn og volvoen kommer forbi og legger seg foran og bremser ned. vi kjører forbi og volvoen gjør det samme engang til og det gjentar seg enda en gang. da blir kameraten min, så lei at han girer ned og gir full gass. Vi ligger i rundt 180- 200 kmt (er klar over at det var idiotisk) i rundt 1,5 km får vi slakker av og legger oss i 130. Da har vi klart å kjørt fra volvoen, men det tok ikke lange tida før han var oppe i ræva på oss igjen. 

 

Har ikke regnr på noen av bilene desverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en svart f11 m550d som kjører rundt på kalbakken området, sota vinduer, husker ikke reg nummeret, men den har tatt mange biler ved grorud området :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en svart f11 m550d som kjører rundt på kalbakken området, sota vinduer, husker ikke reg nummeret, men den har tatt mange biler ved grorud området :P

Den har jeg sett. Den kjører iblant Alnabru-Gardermoen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg sett. Den kjører iblant Alnabru-Gardermoen også.

de er noen luringer, de prøver å kappkjøre med deg for å fakke deg :P skjedde med meg da jeg ble henta fra gardermoen i en f10, vi kjenner igjen bilen så vi holdt fartsgrensa xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sølvgrå vito sivil i stad med sotede ruter, hadde stoppa en Bmw E92 knall oransje

 

Stedet var på E6 ved Berger 

 

Jeg kjører sølvgrå Vito, med ekstralys og strober i grillen. Kliner jeg meg oppi ræva på noen så tror de de verste!  :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Akershus ja, like ved avkjøringa til Frogner blir det vel

 

Ah okai. Har en kollega som har en knall oransje E92, og han har ikke lappen :P Men det var ikke han, er visst en annen lik en som går i Lillestrøm området. Så du skiltnr på BMWen, i værste ball bokstavene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...