Gå til innhold

bilder av sivile snutebiler


S.Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Den svarte Mercedes C-klasse W204 går fortsatt i Asker/Bærum gitt. Skitten og med VH-skilter gjør den vanskelig å gjennomskue hvis man aldri har sett den. Den har vel kanskje gått som sivilbil i Trondheim før den kom ned hit.

På E6 sydover ut av Oslo så jeg i helga en mørkeblå Mondeo sedan jeg ikke har sett før. Trodde de hadde sluttet å bruke Ford, men den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en svart f11 530d xdrive her om dagen opp Skulleruddumpen i Oslo i veldig godt driv. Blinket blått over alt, litt usikker på om det var up, da den hadde en sånn saftkvern på taket. Altså en som man setter oppå.

Da var det nok bare Derrick som var på vei til ett nytt årsted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

I går så jeg en svart Mercedes C-klasse stasjonsvogn (S204) som hadde stoppet en bil ved Sarpsborg. Så ikke skiltnr da den sto i motsatt felt, men det er nesten så jeg begynner å lure på om dette er den kjendis-UPbilen med RK-skilter som lagde Texas i Bergen og Stavanger. Mulig de rullerer bilene rundt i forskjellige distrikt jevnlig...

Det kan også forklare hvorfor den andre Merca i Bærum har VH-skilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de hatt den samme E91 325d bilen hele tiden, med PD skilter som er de lokale bokstavene. Er en 2012 modell så den blir vel snart byttet ut..

Noen som kjenner til en sivil motorsykkel i Kristiansand? Sikker på jeg så en politimann på motorsykkel skrive bot da jeg passerte for litt siden :P

Han fikk jeg etter meg, men jeg så han med en gang og la meg på fartsgrensen. Så kom det en annen bil som raste forbi og han la seg etter den, ett par kilometer lengre borte sto de på veiskuldra med blålys. Litt flaks skal man ha :P

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg en svart Mercedes C-klasse stasjonsvogn (S204) som hadde stoppet en bil ved Sarpsborg. Så ikke skiltnr da den sto i motsatt felt, men det er nesten så jeg begynner å lure på om dette er den kjendis-UPbilen med RK-skilter som lagde Texas i Bergen og Stavanger. Mulig de rullerer bilene rundt i forskjellige distrikt jevnlig...

Det kan også forklare hvorfor den andre Merca i Bærum har VH-skilter.

Kjørte forbi denne hvis det var ved avkjøringen til Svinndal, den hadde BS skilter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til en sivil motorsykkel i Kristiansand? Sikker på jeg så en politimann på motorsykkel skrive bot da jeg passerte for litt siden :P

 

Norges mest effektive sivil tror jeg.. Kjører dag inn og dag ut på E18.

Ser ham stadig vekk. Enkel og spotte angel eyes på sykkelen i speilet hvis man bare følger med litt :)

 

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/her-er-oddmund-ups-raaeste-foererkort-jeger/a/10097012/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges mest effektive sivil tror jeg.. Kjører dag inn og dag ut på E18.

Ser ham stadig vekk. Enkel og spotte angel eyes på sykkelen i speilet hvis man bare følger med litt :)

 

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/her-er-oddmund-ups-raaeste-foererkort-jeger/a/10097012/

Ja jeg husker den artikkelen der, ett godt bevis på at fartsgrensene er idiotisk lave på de store motorveiene. De fleste blir vel tatt på firefelten mellom Kristiansand og Grimstad, men de dem ikke forteller er at selv om folk kjører som idioter der så har dødsulykkene blitt redusert med nesten 100 prosent kontra den gamle strekningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig å bruke så mye ressurser som dem gjør på akkurat den strekningen. Er en av de fineste veiene vi har i landet. Øk fartsgrensen til 110 og litt mindre sivil up så er vi der.

 

Enten sykkelen eller bmw er der daglig føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg husker den artikkelen der, ett godt bevis på at fartsgrensene er idiotisk lave på de store motorveiene. De fleste blir vel tatt på firefelten mellom Kristiansand og Grimstad, men de dem ikke forteller er at selv om folk kjører som idioter der så har dødsulykkene blitt redusert med nesten 100 prosent kontra den gamle strekningen...

Så da var det altså sant ja, tenkte meg at det faktisk var en politimann. Ble så sjokka, og plutselig lå det en MC bak meg, så jeg slakka av til 100 ca. Og lå der til firefelten forsvant! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Så en svart 2011 Audi A4 Avant som hadde stoppet en budbil langs E18 rett ved Asker innover mot Oslo. Den var KH80xxx-registrert, så tipper den går mye i Drammen-området.

Lik den på bildet, men litt mindre felger. Det kryr jo av slike, så vanskelig bil å gjennomskue.

post-47117-0-15897500-1440355587_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...