Gå til innhold

Nye felger til sommer'n. Nytt bilde på side 5 (M6 felger)

mAZE
 Share

Hva synes folket om disse?  

82 stemmer

1. 1. Hva synes folket om disse?

• Dette så rått ut!!!
      62
    • Nei fysj...
      21

Anbefalte innlegg

Får ikke bbs ch felgene for 6500,-.. Men disse sorte som jeg henviser til her. Med rabatten til han kompisen min får jeg CH felgene for rundt 20k og det gidder jeg ikke betale for noe jeg skal kun sette på en bil.

6500,- er 50% av hva disse Zito felgene koster ordinært.

Det er ikke mulig å få disse Zito felgene med vanlig, sølv senter da? Om du ikke har tenkt å legge så fryktelig mye penger i felger og dekk ville jeg faktisk ha kjøpt meg M6 replica med noen greie dekk. En felg som passer blandt annet E46 svært godt..

(fant desverre ikke bildet jeg hadde i tankene, men her er hvertfall et annet. Felgene gjorde seg bedre på bilen jeg ikke fant)

dsc02821aq8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt vanskelig å si uten å ha sett bilde med felgene på E30 M3 eller i det minste Photoshope et bilde, men jeg har ikke helt trua på at det passer så bra...

Bildet som er her er photoshoppet. :) Og som nevnt over så har jeg ikke noe M3 lenger. De skal sitte på den bilen som da er på bildet.

Beklager! Da har du min fulle støtte ;) hehe. Hvertfall om det er 6500 du skal gi. Ikke de råeste og mest unike felgene, men for den prisen er de nok verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke bbs ch felgene for 6500,-.. Men disse sorte som jeg henviser til her. Med rabatten til han kompisen min får jeg CH felgene for rundt 20k og det gidder jeg ikke betale for noe jeg skal kun sette på en bil.

6500,- er 50% av hva disse Zito felgene koster ordinært.

Det er ikke mulig å få disse Zito felgene med vanlig, sølv senter da? Om du ikke har tenkt å legge så fryktelig mye penger i felger og dekk ville jeg faktisk ha kjøpt meg M6 replica med noen greie dekk. En felg som passer blandt annet E46 svært godt..

(fant desverre ikke bildet jeg hadde i tankene, men her er hvertfall et annet. Felgene gjorde seg bedre på bilen jeg ikke fant)

Mulig disse M6 replica'ene kan være fine på E46, men de du hadde av bildet der ser bare for digre ut synes jeg og passer ikke på bilen.. :)

Mulig de jeg har tenkt på er å få med blankt senter, men har "litt" lyst til å prøve noe nytt.

Jeg er fortsatt åpen for ideer, men prisen på de skal ikke over 10k for 4stk nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke bilen så lenge uansett, så om det er "in" nå og ikke senere går nok bra. :)

Superbeetle: Jeg har noe ala E46 M3 18" felger som vinterfelger på nå, så trenger ikke ett sett til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bra pris du hadde fått, og er det svarte felger du vil ha så er det nice pris. Har du svart bil mener jeg heller ekstremt rene alupolerte felger er nøkkelen, evt hvite compomotive.

Tror TSW BEYERN Mesh hadde blitt pent på E46:

http://www.felgimport.no/default.asp?pa ... silver.jpg

Mesh Chrome: http://www.felgimport.no/default.asp?pa ... chrome.jpg

Kyalami er heller ikke feil, vurderer sånne som vinterfelger på E30n.

http://www.felgimport.no/default.asp?pa ... silver.jpg

Ellers er jo noen BBS LM/RC kopifelger temmelig pent. Ligger på ca 1/3 i pris enn BBS sine.

Ellers er Rial Daytona en høydare!

188185242495dd5xk.jpg

Nå er det bare å presse kompisen din i pris :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...