Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Dagens E65 begynner å bli en gammel bil og denne skal derfor snart erstattes av en ny arvtaker. Det sies at den nye 7 serien vil få mye designtrekk fra Consept CS og det tror jeg vi allerede ser fra disse bildene.. Her er bilder som avslører litt av designet på neste generasjon 7 serie.. Ryktene tilsier at kodenavnet blir F01 og F02 (hhv. kort og lang versjon).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Så rimlig sportslig ut, lang og halvveis flat hehe Men hva er det med de pottene? To doble firkanta. Så ikke mye pent ut etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Det er vel en slags trend dette her da.. ( ) Ser jo også det at Concept CS har noen tilsvarende potter.. Så at denne 7'ern henter inspirasjon fra Concept CS syns jeg bare er positivt. Bilen er jo über-grom..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 JØSS for en lang bakdør såg noe klompete ut bake syns jeg.. får litt volvo assiasjoner av bakluken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Bilen er enda ikke helt avduket, så kan vel ikke si så mye. Men jeg tror den blir fin Det blir noe helt annet å se den uten alt det greiene for å skjule bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Ja, vedder på at bilen ser nydelig ut uten all "dekorasjonen" deres Stiller på toppklasse den bilen der når den kommer ut. Grunnen til lang bakdør er jo for direktørene skal ha god plass til å strekke beina og poppe ei vinflaske baki der når de er på tur De blir nok levert med korte bakdører også, noe som trådstarter har skrevet blant annet. Man kan ikke flå skinnet før bjørnen er skutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Er spent på fronten og frontlyktene. Etter min mening er det her det er størst forbedringspotensiale i forhold til E65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Håper den blir penere enn den forrige 7 serien.. for den ser ikke bra ut spør du meg.. Trodde den skulle vokse på meg som e60 gjorde, men, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Håper den blir penere enn den forrige 7 serien.. for den ser ikke bra ut spør du meg.. Trodde den skulle vokse på meg som e60 gjorde, men, nei. det skal ikke mye til for å bli penere enn forrige 7'er nei hehe. Dette ser lovernde ut forløpig. Når kommer den - 09? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Her er real-life bilder av det som trolig er BMW's nye 7 serie. Blir spennende å se hvordan den blir og ikke minst om det er en 7 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Er spent på fronten og frontlyktene. Etter min mening er det her det er størst forbedringspotensiale i forhold til E65 Helt enig.. Ellers er det jo en ganske pen bil.. Ser ut som om de har forandra den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Ser ut for at den blir finere en den forrige 7 serien. den var litt rar i fronten etter min mening, ar aldri klart å venne meg til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Fælt så moderate dere er a! Den forrige 7-serien er GRUSOM!!!! Ville aldri kjøpt den bilen.. hadde kjørt med følelsen av at folk hadde ledd av meg og den stygge bilen min :/ Dog så ble faceliften littegrann bedre.. Men pre facelift... HVA TENKTE BMW med???? omg den ser jo ut som en padde med downs.. HAHAHA omg! Den ser ut som et østblokk forsøk på å lage BMW utseende på en mitsubishi eller no... ugg :S Fortsatt mye paddepreg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Utifra enkelte utsagn her tror jeg at jeg må være den eneste som faktisk har sansen for E65. Jeg liker dog. bedre pre-faceliften bedre enn faceliften. Med HARTGE snaks, er jo dette en skikkelig luksus-børse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Vel, neste generasjon 7 serie blir stadig mindre og mindre maskert. Her er de ferskeste bildene av den digre luksusbørsa..! Se resten av bildene her; http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=131099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå