GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens E65 begynner å bli en gammel bil og denne skal derfor snart erstattes av en ny arvtaker. Det sies at den nye 7 serien vil få mye designtrekk fra Consept CS og det tror jeg vi allerede ser fra disse bildene.. Her er bilder som avslører litt av designet på neste generasjon 7 serie.. Ryktene tilsier at kodenavnet blir F01 og F02 (hhv. kort og lang versjon)..

u63o1hjkqhwhda65i3of.jpg

hryudp6nsrvm24mc7lsg.jpg

u3zqg1cai6tharaaoozs.jpg

wixxh96i8j40xuidefzu.jpg

cjqy16bdgh4av5nlhdh7.jpg

gi3rl30tmre50h9u9mz6.jpg

89nzt63buxjhi7adklev.jpg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

SÃ¥ rimlig sportslig ut, lang og halvveis flat hehe Men hva er det med de pottene? To doble firkanta. SÃ¥ ikke mye pent ut etter min mening...

Skrevet

Det er vel en slags trend dette her da.. ( :? ) Ser jo også det at Concept CS har noen tilsvarende potter.. Så at denne 7'ern henter inspirasjon fra Concept CS syns jeg bare er positivt. Bilen er jo über-grom..! 8)

bmw_concept_cs_1_x.jpg

BMW-Concept-CS-widescreen-012.jpg

Skrevet

Bilen er enda ikke helt avduket, så kan vel ikke si så mye. Men jeg tror den blir fin :-) Det blir noe helt annet å se den uten alt det greiene for å skjule bilen.

Skrevet

Ja, vedder på at bilen ser nydelig ut uten all "dekorasjonen" deres :)

Stiller på toppklasse den bilen der når den kommer ut.

Grunnen til lang bakdør er jo for direktørene skal ha god plass til å strekke beina og poppe ei vinflaske baki der når de er på tur :P

De blir nok levert med korte bakdører også, noe som trådstarter har skrevet blant annet.

Man kan ikke flå skinnet før bjørnen er skutt ;)

Skrevet

Håper den blir penere enn den forrige 7 serien.. for den ser ikke bra ut spør du meg.. Trodde den skulle vokse på meg som e60 gjorde, men, nei.

Skrevet
Håper den blir penere enn den forrige 7 serien.. for den ser ikke bra ut spør du meg.. Trodde den skulle vokse på meg som e60 gjorde, men, nei.

det skal ikke mye til for å bli penere enn forrige 7'er nei hehe.

Dette ser lovernde ut forløpig.

NÃ¥r kommer den - 09?

• 1 month later...
Skrevet

Her er real-life bilder av det som trolig er BMW's nye 7 serie. Blir spennende å se hvordan den blir og ikke minst om det er en 7 serie..

ouqmivjg51tjebkxeqnp.jpg

tvdq2f2hcb8imuqwxh8b.jpg

bcy9zwmqdb4lv3c8q9a7.jpg

6x8m6o5mmkcvns3iw69o.jpg

5p0pf1y86juxkzrb0ihd.jpg

jptvuhymb57uhecymrmc.jpg

60nho19kr35onwer85tt.jpg

Skrevet
Er spent på fronten og frontlyktene. Etter min mening er det her det er størst forbedringspotensiale i forhold til E65 8)

Helt enig.. Ellers er det jo en ganske pen bil.. Ser ut som om de har forandra den ja.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ser ut for at den blir finere en den forrige 7 serien. den var litt rar i fronten etter min mening, ar aldri klart å venne meg til den.

Skrevet

Fælt så moderate dere er a!

Den forrige 7-serien er GRUSOM!!!! Ville aldri kjøpt den bilen.. hadde kjørt med følelsen av at folk hadde ledd av meg og den stygge bilen min :/

Dog så ble faceliften littegrann bedre..

Men pre facelift... HVA TENKTE BMW med???? omg den ser jo ut som en padde med downs..

74_-1111297689.jpg

HAHAHA omg! Den ser ut som et østblokk forsøk på å lage BMW utseende på en mitsubishi eller no...

33_1401017516.jpg

ugg :S

2_1621750583.jpg

Fortsatt mye paddepreg...

Skrevet

Utifra enkelte utsagn her tror jeg at jeg må være den eneste som faktisk har sansen for E65. Jeg liker dog. bedre pre-faceliften bedre enn faceliften. Med HARTGE snaks, er jo dette en skikkelig luksus-børse!! 8)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...