RF91 Skrevet November 9, 2024 Skrevet November 9, 2024 Steike ta, ja 😁 Detta kan jo ikkje bli nåke anna enn ein suksess 😁 Zinnoberrot? Spiritus Sancti reagerte på dette 1
Spiritus Sancti Skrevet November 9, 2024 Forfatter Skrevet November 9, 2024 2 timer siden, RF91 skrev: Steike ta, ja 😁 Detta kan jo ikkje bli nåke anna enn ein suksess 😁 Zinnoberrot? Jeg har trua😎 Imolarot, den blei bestemt i starten av 2008. Elsker den fargen ehaugsnes og Ron Jeremy reagerte på dette 2
RF91 Skrevet November 9, 2024 Skrevet November 9, 2024 2 timer siden, Spiritus Sancti skrev: Jeg har trua😎 Imolarot, den blei bestemt i starten av 2008. Elsker den fargen Noice 😁 Trur eg må ta meg eit tilbakeblikk i denna tråden for å lesa meg opp litt. Digg med ein ordentleg E30 prosjekttråd igjen 😎 Spiritus Sancti reagerte på dette 1
Spiritus Sancti Skrevet November 10, 2024 Forfatter Skrevet November 10, 2024 22 timer siden, RF91 skrev: Noice 😁 Trur eg må ta meg eit tilbakeblikk i denna tråden for å lesa meg opp litt. Digg med ein ordentleg E30 prosjekttråd igjen 😎 Har akkurat lest gjennom hele tråden selv. Spesielt at det er 16 år siden bilen blei kjøpt. Da var jeg 19 år gammel😂
ehaugsnes Skrevet November 11, 2024 Skrevet November 11, 2024 På 9.11.2024 den 12.31, Spiritus Sancti skrev: Du som kjøpte luka mi ja! Spennende prosjekt😃 her må jeg følge med😎 Spiritus Sancti reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet November 11, 2024 Skrevet November 11, 2024 På 17.2.2008 den 14.47, Spiritus Sancti skrev: Noen som har fargeforslag eller? Har litt lyst på imolarot jeg.. Skal ikke ha svart.. Gromt prosjekt! Herlig å se at du endte opp med fargen du tenkte på i 2008 👌🙂 Spiritus Sancti reagerte på dette 1
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2024 Forfatter Skrevet Desember 29, 2024 Det går sakte med sikkert fremover. Har møtt på etpar utfordringer som noen her inne kanskje kan hjelpe meg med? Bilen starter og går, men jeg får ikke strøm til lys foran/bak og instrument osv. Noen ide på hvor jeg skal begynne å leite? Skal også få på lister på siderutene bak. Ifølge internett så tar det bare noen sekunder og det virker som at ingen på hele kloden har plundra med det, men jeg får de faen ikke på😂 No tips? RF91, E.C., sveigis og 4 andre reagerte på dette 7
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14 Forfatter Skrevet Januar 14 På 11.1.2025 den 22.33, RF91 skrev: Fann du ut av straumproblemet? Ikke fått forska noe mere på det, men kan muligens være noe i en av s50 til e30 kabelovergangene
RF91 Skrevet Januar 14 Skrevet Januar 14 2 minutter siden, Spiritus Sancti skrev: Ikke fått forska noe mere på det, men kan muligens være noe i en av s50 til e30 kabelovergangene Kobla du sjøl, eller kjøpte du ferdig overgang frå det store internett?
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14 Forfatter Skrevet Januar 14 13 minutter siden, RF91 skrev: Kobla du sjøl, eller kjøpte du ferdig overgang frå det store internett? Kjøpte ferdig. https://www.hackengineering.co.uk/product/m50-m52-s50-wiring-adapter-e30-inc-m3/ Blei usikker på om disse to ledningene som må kobles manuelt blei gjort eller om de blei feilplassert. Og om det kan ha noe med saken å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå