Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget pent med M6 m-blå, og E61 er virkelig en nyydelig bil 8) .

khs033nb19c59oei7jv0.jpg

Dette er den flotteste E60'n jeg har sett, fins det flere bilder? Og er det M-tech stylig på denne, inkl. hekkspoiler/list?

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
tja...får jo begynne med og si at E39 er en veldig bra bil. Forskjeller er vel at E61 føles større ut med en gang du setter deg inni, dette forsvinner når du kjører, da E61 ikke er tyngre enn E39 pga. mer bruk av"lette" materialer. E61 kjører "bedre". Med dette legger jeg i at den er raskere og litt fastere. Men bevares, E39 er og en bra kjøremaskin. Ellers er golyden og opplevelsene mye like. Den største forskjellen som gjør at jeg gleder meg ekstra til hver tur, er komfortsetene. Vurderer du E61 noen gang, gå for en med disse. På E61 savner jeg temperaturmåler(vann). Er vel ingen av nyere modellene som har det nå? Må jo og ta med at både E39èn som jeg hadde, og e61 som jeg har nå er M-sport utgaver.

Eneste negative jeg opplever med E61 kontra E39 er forbruket.

Kjørte i går nøyaktig samme strekning med cruisekontroll som jeg gjorde på E39èn, og nullet forbruksmåleren. E39: 0,62l/m. E61: 0,7l/m.

Men E39 var testet om sommeren. Har heller ikke sjekket forbruksmåleren om den stemmer, så det er jo ikke sikkert reel forskjell er så stor.

Ellers er det vel litt for tidligt å si så mye mer enda, da jeg bare har hatt bilen i 4 uker, og 2 av de har jeg vært offshore.

Se det ja, interresant, mer forbruk i den nye 3 liter dieselen, det ville jeg ikke trodd, dette er 218/500 hk/Nm versjonen?

Og ingen av bilene var chippet?

Jeg har komfort seter pr idag, også med massasje, det siste er ikke et must i neste BMW, men komfort seter er det definitivt!

:wink:

Har prøvd E60/61 før, men ikke 530Dat, kun 520D/i, 525D og 535Dat, har man først blitt vant til en sterk I6 diesel, er det vanskelig å velge noe annet neste gang tror jeg.

Den oppleves vel som sterkere og sprekere den nye E61 antar jeg?

Hva med kvalitetsfølelsen?

Takk for tilbakemld!

8)

Skrevet

khs033nb19c59oei7jv0.jpg

Dette er den flotteste E60'n jeg har sett, fins det flere bilder? Og er det M-tech stylig på denne, inkl. hekkspoiler/list?

Jeg vet om flere bilder av denne. Skal se om jeg klarer å grave frem noen til deg, Steffan (litt senere idag).. Bilen har komplett M-pakke med Hamann hekkskjørt innsats for 4 eksosrør, og original aerodynamikk spoiler (jeg misliker den sterkt). Luftriller i siden på skjermen og originale M5 speil.. :D

Skrevet

khs033nb19c59oei7jv0.jpg

Her er ett par bilder til som jeg hadde på minnepennen. Vet ikke noe om denne bilen, fant den på nettet da jeg satt i nordsjøen og surfet.

kv9sfw75qq70v2853sj0.jpg

39u7ehjwldg9013x0usi.jpg

Skrevet

Takk for flere bilder m-blå! Og igjen, SATTAN for en grym E60 8) .

original aerodynamikk spoiler (jeg misliker den sterkt).

Ja, så kansje ikke så bra ut på disse andre bildene! Men alikevel litt særegent, og en detalj som ikke alle kommer til å ha på denne modellen (før E60 er +10 år, og unggutta beg. style stort :lol: ).

Skrevet

Meget, meget, meget pent.. Jeg skjønner godt at M6 felgene er populære, for dette er en av de mest fantastiske originalhjulene BMW noen gang har levert. Sitter som skudd på både E60 og E61.. Pene bilder også.. 8)

Skrevet

Gratulere med ny og ikke minst flott bil! Gikk selv fra 530 DAT E-39 til e-60 525 da. Man merker godt at det er nyere, stillere kupe bla., liker e-60/61 mer og mer. Syns at kjøre komforten har løftet seg en god del og. På min er det Dynamic drive og active steering vet ikke om det kan være med og løfte det noen hakk fra standard understell? Komfortstolene er bare helt utrolig gode! Tips med tanke på di felgene, har sett et slike felger på www.ebay.de dær er det mye flotte felger til salgs! Lykke til med bilen!

Skrevet

Hvis du er fornøyd med Autoglym skal du få øyne opp for Meguiars. To produkter som ikke kan sammelignes engang. Meguiars er way better. Kjøp inn noen produkter i NXT serien. Blankere bil har de neppe sett før.

Skrevet
Hvis du er fornøyd med Autoglym skal du få øyne opp for Meguiars. To produkter som ikke kan sammelignes engang. Meguiars er way better. Kjøp inn noen produkter i NXT serien. Blankere bil har de neppe sett før.

Autoglym gir jo ett bra resultat det også, men jeg har gått over til Meguiars. Har brukt Meguiars no. 83 og Tech Wax på min nå. Er så mye lettere å jobbe med Meguiars enn Autoglym.

Skrevet

ol61i1ez5q7g6huyibru.jpg

k8u1kww3ioggu8baiehz.jpg

kdr8ep4si67vy78d5j1l.jpg

ydydduuepwdjz719wdz0.jpg

he5x1bawrjuxfw0dgq1x.jpg

Nydeleg bil, meget pen farge, og felgene passer perfekt til bilen :kose:

Disse felgene kunne godt vert orginal levert på E60-61.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...