Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahah Kim, er det ikke politiførstebetjent Arnli som sikrer åstedet på bildet? Husker når du veltet rundt der, herregud å fort ord går i mandal! Sykt, var en flott bil det der!! :)

Skrevet
hahah Kim, er det ikke politiførstebetjent Arnli som sikrer åstedet på bildet? Husker når du veltet rundt der, herregud å fort ord går i mandal! Sykt, var en flott bil det der!! :)

Haha stemmer, han hadde jo vært på jakt etter meg i mange måneder, så han koste seg der :lol::lol:

Skrevet

Noen politibetjenter har lite å gjøre! Husker spessielt en betjent på politibåten her i Arendal som la større resurser i å ta oss da vi var i jollealderen! Kun fettern min havna i klørne hans etter en større intens båtjakt i Arendals indre havn mellom min fetter i 11 fots jolle og politiets 37 foter(Med andre ord store bølger og spetakkel). Bedre blei det ikke da han blei taua til båtplassen av politiet, hvorpå tante blei oppringt pga sønnens kjøring! også onkel som selv var en torn i øyet på samme konstabel i sin ungdom kom for å hente sønnen og gjør entre sidelengs inn på båthavnas parkeringsplass i en uregistert rød E30 M3 med blanke bakdekk bare for å trege på sjøkonstablene som ikke kan annet enn å raportere til UP :applause:

Litt off topic men! :wink:

Skrevet
Noen politibetjenter har lite å gjøre! Husker spessielt en betjent på politibåten her i Arendal som la større resurser i å ta oss da vi var i jollealderen! Kun fettern min havna i klørne hans etter en større intens båtjakt i Arendals indre havn mellom min fetter i 11 fots jolle og politiets 37 foter(Med andre ord store bølger og spetakkel). Bedre blei det ikke da han blei taua til båtplassen av politiet, hvorpå tante blei oppringt pga sønnens kjøring! også onkel som selv var en torn i øyet på samme konstabel i sin ungdom kom for å hente sønnen og gjør entre sidelengs inn på båthavnas parkeringsplass i en uregistert rød E30 M3 med blanke bakdekk bare for å trege på sjøkonstablene som ikke kan annet enn å raportere til UP :applause:

Litt off topic men! :wink:

OWN3D :applause:

Skrevet

HAHAHA! :D Gull!

• 2 months later...
Skrevet

Oppdaterer tråden nå som snøen og isen har lagt seg de fleste steder i landet, noen fler som har vært uheldig med sine biler?

Skrevet

Feste glapp på framhjula og kom ut i brøytekanten.. Kunne ikke gjøre så mye mer da..

pgtnzxrtpvj1q5507250.jpg

Men nye deler er funnet og den blir som ny igjen, eller bedre 8)

Skrevet

Ikke min bil, men tre gode venner som kjørte av veien på glatta, og ned en skråning. De hadde englevakt, fikk bare noen kutt og skrubbsår =) Gikk litt verre med lommaboka og e36'en, totalvrak og ikke kasko...

l10v700n73vjnar7zoqx.jpg

d5ebcf47q682oo4qcr8q.jpg

2tx70xf8bxx1gmkk3xcl.jpg

Skrevet

Får vel contribute noen bilder jeg også da, selvom det er en stund siden.

Og bare for å legge alt diskusjon død: 100% motpartens feil, torpedert i en rundkjøring.

1rsn19gitldbotwhs8bd.jpg

hiszrqgstrzzipxvbipf.jpg

z67yzxb771msytv5qrg1.jpg

23jfxe3ps5muwst57c27.jpg

w94muyvwa3rekl0g49pf.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...