Tippen Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 hahah Kim, er det ikke politiførstebetjent Arnli som sikrer åstedet på bildet? Husker når du veltet rundt der, herregud å fort ord går i mandal! Sykt, var en flott bil det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 hahah Kim, er det ikke politiførstebetjent Arnli som sikrer åstedet på bildet? Husker når du veltet rundt der, herregud å fort ord går i mandal! Sykt, var en flott bil det der!! Haha stemmer, han hadde jo vært på jakt etter meg i mange måneder, så han koste seg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tippen Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Stemmer, han godta seg nok noe voldsomt, det svinet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Noen politibetjenter har lite å gjøre! Husker spessielt en betjent på politibåten her i Arendal som la større resurser i å ta oss da vi var i jollealderen! Kun fettern min havna i klørne hans etter en større intens båtjakt i Arendals indre havn mellom min fetter i 11 fots jolle og politiets 37 foter(Med andre ord store bølger og spetakkel). Bedre blei det ikke da han blei taua til båtplassen av politiet, hvorpå tante blei oppringt pga sønnens kjøring! også onkel som selv var en torn i øyet på samme konstabel i sin ungdom kom for å hente sønnen og gjør entre sidelengs inn på båthavnas parkeringsplass i en uregistert rød E30 M3 med blanke bakdekk bare for å trege på sjøkonstablene som ikke kan annet enn å raportere til UP Litt off topic men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Snurra med E36 M3en min, og rett i motgående.. Bildene sier sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Noen politibetjenter har lite å gjøre! Husker spessielt en betjent på politibåten her i Arendal som la større resurser i å ta oss da vi var i jollealderen! Kun fettern min havna i klørne hans etter en større intens båtjakt i Arendals indre havn mellom min fetter i 11 fots jolle og politiets 37 foter(Med andre ord store bølger og spetakkel). Bedre blei det ikke da han blei taua til båtplassen av politiet, hvorpå tante blei oppringt pga sønnens kjøring! også onkel som selv var en torn i øyet på samme konstabel i sin ungdom kom for å hente sønnen og gjør entre sidelengs inn på båthavnas parkeringsplass i en uregistert rød E30 M3 med blanke bakdekk bare for å trege på sjøkonstablene som ikke kan annet enn å raportere til UP Litt off topic men! OWN3D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Viktig ha med det øverste bildet der da Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Noen politibetjenter har lite å gjøre! Husker spessielt en betjent på politibåten her i Arendal som la større resurser i å ta oss da vi var i jollealderen! Kun fettern min havna i klørne hans etter en større intens båtjakt i Arendals indre havn mellom min fetter i 11 fots jolle og politiets 37 foter(Med andre ord store bølger og spetakkel). Bedre blei det ikke da han blei taua til båtplassen av politiet, hvorpå tante blei oppringt pga sønnens kjøring! også onkel som selv var en torn i øyet på samme konstabel i sin ungdom kom for å hente sønnen og gjør entre sidelengs inn på båthavnas parkeringsplass i en uregistert rød E30 M3 med blanke bakdekk bare for å trege på sjøkonstablene som ikke kan annet enn å raportere til UP HAHAHA! Gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Oppdaterer tråden nå som snøen og isen har lagt seg de fleste steder i landet, noen fler som har vært uheldig med sine biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Feste glapp på framhjula og kom ut i brøytekanten.. Kunne ikke gjøre så mye mer da.. Men nye deler er funnet og den blir som ny igjen, eller bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Skal du ikke legge ut bilde av bilen min som du kræsja også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Ikke min bil, men tre gode venner som kjørte av veien på glatta, og ned en skråning. De hadde englevakt, fikk bare noen kutt og skrubbsår =) Gikk litt verre med lommaboka og e36'en, totalvrak og ikke kasko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Skal du ikke legge ut bilde av bilen min som du kræsja også? Hakke bilde på pcn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Får vel contribute noen bilder jeg også da, selvom det er en stund siden. Og bare for å legge alt diskusjon død: 100% motpartens feil, torpedert i en rundkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Er ikke en BMW og det var en kompis som eide den men.. Vi sto under 10 meter unna og så toget torpedere bilen i toppfart. Dæven det smalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå