Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det arkivfoto!?!?!?! ÅÅÅÅ det forsto ingen før nå!! :lol: Trodde det var tatt fra 728n å han hadde vag ratt jeg :P

Haha, dritbra :D

---------

Er jo umulig å ta noen side her. Ser ikke for meg at politiet skulle lyve.. Hva skulle det være godt for.?

Uansett er det jo maks teit å oppføre seg slik han "kompisen" gjorde..

er så lei sånne som deg. Maks teit, hadde du vært i den situasjonen der så hadde du skjønt det. Men du er jo en stakkarslig kar som ikke helt skjønner ting, Hvorfor politiet skulle lyve? Det vet vel ikke vi.

tingen er at jeg har opplevd løgn flere ganger fra politiet.

de har gjort så mange grove feil

De har ikke spurt noen av førerene om de samtykket førerkort beslaget, Stalin fikk ikke se den påståtte målingen. De kunne ikke helt oppklare målingen til ruben(han som kjørte 318`n) heller. om det var i 80 eller 60 sonen. dette var skikkelig gestapo purk.

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Politiet har sin fulle rett til å "ta vekk" en person som hindrer politiets arbeid, noe som det kan virke som politiet mente om passasjeren. Måten de gjorde det på er noe helt annet...

Skrevet

Når det gjelder lyving fra politiet kjenner jeg til den saken. Jeg og en kompis skulle ta oss en søndagstur i Audien hans. Vi hadde såvidt rukket å kjørt i en halvtime før vi så blålys bak oss, vi hadde ikke kjørt fort eller noe så vi var nysgjerrige på hva de ville, da hadde det seg slik at de hadde sett oss spinne og dratt sleng og fått klage fra naboen om en sølvgrå Audi med et registreringsnummer som lignet dette.

Sannheten i det hele var at vi bare kjørte rolig forbi en plass der det bruker å være mye herjing, vi var ikke innom engang fordi vi skulle bare forbi. Var på vei for å gå tur i marken men tok en omvei for kjøringen sin del. Da lå vi å cruset i fartsgrensen rolig å hørte på musikk og gledet oss til turen.

Når vi forklarte dette til polititet ble de stille å prøvde å snakke seg unna lyvingen deres med noe mumling. De satte seg i politibilen igjen å kjørte. Sa ikke hadet engang, vi smilte bare å sa ha en fin dag. Fordi vi visste godt at vi ikke hadde gjort noe ulovlig.

EDIT:Men sett fra deres vinkel da så gjør de vel bare jobben sin, de stoppet oss vel bare fordi de ville unngå herjing og få oss til å innrømme dette om det var tilfelle. Men jeg synes de kunne gått frem på en annen måte å ikke snakke usant og komme med falske beskyldninger. Dessuten går det an å være blid. Men som sagt de gjør vel bare jobben sin.

• 1 year later...
Skrevet

haha jeg må da innrømme at 728en min gikk litt bedre en lille 318. For the record, vi fant.

Pluss jeg fikk nesten bilen tauet for at snuten satt den på et sted som hadde parkering forbudt.

Dette fordi de ikke ville sitte bilen 100 m opp i veien som jeg ba om da dette var hjemme hos meg.

Men men var nå egentlig bare tidig dette. Fin tirsdags kveld:)

Skrevet

At politiet lyver og har tildels kort lunte er noe vi i Arendal vet mye om. Man skal ikke slenge mye dritt før man få et "enkeltværelse" for natten. En kamerat dultet uheligvis borti en av disse hissigproppene en gang på byen, resultatet var en solid dose pryl og en solid advarsel. Han var til og med edru :!: Heldigvis er den eneste gangen jeg har hatt kontakt med politiet, var da jeg og nabojenta stakk hjemme ifra som 4-åringer :wink:

Men av og til kan det faktisk lønne seg å se i speilet hvis man absolutt skal drive grasatkjøring. Lå i godt over 150km/t på firefelten mellom Grimstad og Kristiansand i min Audi (BMWen bare cruises med) da jeg i siste liten så sivil A4en stå på en bro jeg paserte under, da jeg hadde passert under broa og så i speilet så kjørte de av broa med blålys. Tenkte at nå satt de vel med laseren, og ga flatt gjennom en tunel. Jeg hadde jo et kjempe forsprang (kunne ikke se dem i speilet)og kjørte av mot lillesand og ned i sentrum. Parkerte inn mellom noen biler ved torvet og tok meg en spaser tur, satte meg på en benk og først da oppdaget jeg at jeg var gjennomvåt av svette... :shock: .

Har aldri vært så nærvøs bak rattet noen gang. Det er en kjempe sjanse å prøve å kjøre fra politiet, da skal man ha gode odds. Bare flaks at jeg var alene, hadde kvinnfolket vært med så måtte jeg ha valgt Politiet eller husfreden :wink:

Skrevet
har bare lyd opptak :cry:

Og du opplyste politiet at du tok opptak av dem regner jeg med? ellers så er det ugyldig som bevis, og du vil kun straffe deg selv om du går ut i media med dette dessverre...

4 Avisen LØY og skrev at det er en 99modell!! er faktisk en 2000modell!

REtt skal være rett :lol: hehe

Skrevet
Heldigvis er den eneste gangen jeg har hatt kontakt med politiet, var da jeg og nabojenta stakk hjemme ifra som 4-åringer

Er ikke rart du kommer i kontakt med politiet når du driver med 4-åringer.... :wink:

Skrevet
Heldigvis er den eneste gangen jeg har hatt kontakt med politiet, var da jeg og nabojenta stakk hjemme ifra som 4-åringer

Er ikke rart du kommer i kontakt med politiet når du driver med 4-åringer.... :wink:

Som 4 ÅRINGER, det vil si at vi begge var 4 år. Fram med brillene gutt :wink: I dag regnes denne utflukten som bare rett nedi gata, men som fire åring var det nok til at modern tilta helt og tilkalte Politiet, samt komandrete fadern ut på leting :roll:

Husker det knapt selv men modern minner meg stadig om det "husker du den gangen....."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...