Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Kan ikke si lyden høres slik ut nei.. Er nok mere som plastikk som gnisser eller blir vridd/tøyd.. Lyden i videoen høres mer ut som en elektromotor som bli snurret med makt-mot sin vilje...

Jeg hadde d samme problemet, styrevinkelsensoren inne i rattet, kostet 12.000 lr å fikse, fikk d til 7 siden han tok feil av prisene :D

Finnes dog forskjellige, jeg hadde 04 e60 å der var den "gamle" patenten brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt rundt på forumet og sett flere som har hatt samme problem som meg, Idrive skjermen gikk i svart i dag, skulle bare flytte bilen også tilbake,hverken cd eller skjermen fungerer. Det er ingen som kan forklare nøyaktig hva som er galt og hva som må byttes?

har også hatt litt treig girkasse etter en serivce, kassa velger veldig høyt gir ved lave turtall - kan det henge sammen med dårlig firmware på bilen?.

kan det bare være software oppgradering som må til for å fikse problemet?

Tenkte å dra til sverige, unnskyld Norske mekanikere, men svenskene kan sakene sine.

oppdatering! da fikk jeg liv i idriven ( holdt "eject" på både DVD og CD inne samtidig som jeg holdt "power" knappen til anlegget inne, da kom BMW logo opp igjen, en slags reboot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe papir på hva slags felger som er lovlige på desse bilene? Har vert hos BT med både 20" GS concave felger og 19" Hartge replica uten å få gokjent noen av de.. Og dekk/felg dimmensjonen på 19" felgene står til og med i dør karmen.. Blir nokk å få lånt seg orginal felger å droppe hele greia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

har en 04 e60 med standard lydpakke(tror jeg ja :-P ) og hørte idag at høyttaleren under førersetet skurrer noe voldsomt :-P tro ikke den er sprengt igrunn, siden det heller hørest ut som det kommer og går.. kjørte helt frem sete, men ser at jeg ikke kommer til flere enn 2 skruer av 4 såvidt jeg kunne forstå..

må jeg virkelig ut med hele setet for å fikse denne høyttaleren? er vel et lite eventyr det med el komfortseter? evt noen som har en step by step med å ta ut seter? må jeg koble helt fra batteri og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...