Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Biler produsert fra og med 03/2007 fikk 2D kart på navigasjonssystem business. For å få til dette på eldre biler må det ettermonteres ny navigasjon og skal man først gjøre det går man selvsagt for navigasjonssystem professional og som CIC (siste versjon navigasjon). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dimmensjoner på 20" felg (innpress og bredde) for å få en "aggresiv" look på en E61 XD ?

Hei!

Jeg har selv E61XDAT og har 8,5 x 20 ET35 med 15mm spacer bak og 255/30-20 dekk, og det ser bra ut synest jeg.

Med dette oppsettet så er det ingen subbing og hjulene fyller hjulhusene helt ut.

:D

l1p15a8vylfzf9gcjfp5_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager kan jeg finne ut hvor varm motoren er? 2005 525d :-)

Hva må jeg kjøpe for å kunne spille musikk via mobilen min? Samsung galaxy s3,var dessverre ikke aux inngang bak..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på den, men mener å ha lest flere steder at det er de strekene som lyser på turtelleren, før rødmerking.

Strekene slukner etterhvert som det blir varmere, og når det er 3 streker igjen er den liksom på normal driftstemp.

Men hvis du googler litt, finner du instrukser på hvordan du skal trykke på pinnene på instrumentpanelet, for å få frem nummerert temp i displayet som viser km-stand osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på den, men mener å ha lest flere steder at det er de strekene som lyser på turtelleren, før rødmerking.

Strekene slukner etterhvert som det blir varmere, og når det er 3 streker igjen er den liksom på normal driftstemp.

Men hvis du googler litt, finner du instrukser på hvordan du skal trykke på pinnene på instrumentpanelet, for å få frem nummerert temp i displayet som viser km-stand osv.

Dette sjekka jeg nøye og ble frustrert også helt til jeg fant ut at merkinga på turteller ikke flytter seg på LCI ;) Før facelift skal det visstnok være slik ja. Usikker på om endringen kom i mars eller september -07, men vil tippe den kom i mars siden alle biler endret utseende da og det vel kun var 520d som ikke fikk ny motor og girkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må jeg kjøpe for å kunne spille musikk via mobilen min? Samsung galaxy s3,var dessverre ikke aux inngang bak..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg kjøpte en Dension 500s BT og monterte mellom HU og CD-veksler på den optiske loopen.

Da har jeg plutselig:

-iPod/iPhone-kabel

-USB

-AUX

-BT Audio

-Telefon-funksjonen (Communication)

Alt direkte på iDrive :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må jeg kjøpe for å kunne spille musikk via mobilen min? Samsung galaxy s3,var dessverre ikke aux inngang bak..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg kjøpte en Dension 500s BT og monterte mellom HU og CD-veksler på den optiske loopen.

Da har jeg plutselig:

-iPod/iPhone-kabel

-USB

-AUX

-BT Audio

-Telefon-funksjonen (Communication)

Alt direkte på iDrive :-)

Hvordan var det å koble det opp? :-D

Arrg, åpnet lokket til askebegeret ista, nå går det ikke igjen.....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fant ut hvor jeg skulle legge den, så var det ganske enkelt.

Er RIMELIG vanskelig å finne tomt rom bakom hanskerommet, men fant til slutt en "lomme" mellom klimaanlegg-pumpen og hanskerommet.

Selve oppkoblingen var knakende enkel.

Så må du kode ipod, mp3 og telefon til bilen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...