Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, det er såpass mye jobb ja.. Da avventer jeg det til en evt. CIC oppgradering :)

 

ALT knirker forresten i bilen.. 3 forskjellige plasser i dashbord bl.a... Så nå når jeg skal skifte lister tenkte jeg og demontere så mye som mulig og skru det sammen slik det skal vere, og se om jeg evt. finner noen grunn til all knirkingen. Bl.a høres en sinnsyk knirkelyd fra CCC skjerm området..

Er det noenlunde greit og demontere dashbord på e60? Og er det noen som har gjort det som har brukt en god guide?

 

Og nå når jeg først driver på. Får man kjøpt den blanke delen til under airbag på rattet, som har samme finish som girspak noen plass? Evt. delenr.?

57_527870565.jpg

 

Slik som på denne..

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan delete egr'n min i Bergen? ('06 530d)  Får dette eventuelt konsekvenser for regenerering av partikkelfilteret? Har prøvd litt forskjellig "tjuvtriks" for å slippe "jukkingen" mellom 1000 og 1500 rpm, men det er hårfin balanse før meldingen for increased emission kommer på, og da regenerer den i allefall ikke. Hvis noen har peiling på egr/throttlevalve her, så setter jeg pris på innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, F.Krokrud skrev:

Okei! Takk for svar😊 Enkleste måten på å komme seg bak dit da tro? 

Du må ta av den lange listen på dash - da kommer du til skruene som holder klimapanel og hele front dekselet - alt må ut i - så vil du se skruene til cd spilleren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og skifter interiørlister nå, og har oppdaget noe som såg veldig rart ut på di nye listene.. Ser man inn ovenfra, eller fra siden, der hvor lufterillen er så er der ikke treverk eller lakk, Skal det vere sånn? På alu cube listene er det alucube i avrundingene også.. Legger ved bilder.. 

DSC_0099.JPG

DSC_0100.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...