muraren Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Hei folkens! Har en 08' 520 dat. Mistenker nå at turboen "plystrer" på siste verset..... Hviningen blir merkbar med engang jeg passerer 2000 omdreininger og hører det godt når jeg skrur av motoren at hviningen forsetter 1-2 sekunder etter at motoren er av. Bilen har rullet 137" og skal på service neste uke, får da sikkert konstantert at turboen er kaputt. Er "litt" nervøs for at det fort kan bli motorhavari hvis jeg ikke jeg gjør noe med dette ASAP. Burde jeg parkere bilen og få bilen på verkstedet fort som fy? Da var det bytte av turboen. Sprekt at bilen ikke var gått mer en det den har gjort......
username83 Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Prøvde meg på plasti dip. Grillen var kjempe grei å ta og ser faktisk veldig bra ut. Listene var det mye værre med, greide ikkje å få overgangen fra list til gummi fin Så spm er, er det overhodet mulig å ta av listene etter å ha stått på bilen i 5-6 år uten å ødelegge de ? Eventuellt hvor får man fatt i shadowline. Har prøvd å søke litt rundt, men ender alltid opp på utenlandske sider...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Å ta av listene er utrolig enkelt og gjøres på få minutter. De vannrette listene i bunn er bare å dra rett opp. De øvre listene sitter klipset på og dunkes fra innsiden og ut etter at du har dratt av gummipakningen.
username83 Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 Hmm, synst eg leste om noen skruer på en guide som eg ikkje finner igjen ? er en lci eg har om det har noe å si.
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 De er ikke skrudd og det har ikke noe å si at det er en LCI. Stolpedekslene er derimot skrudd.
username83 Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 De er ikke skrudd og det har ikke noe å si at det er en LCI. Stolpedekslene er derimot skrudd. og med stolpedekslene mener du de mellom dørene ?
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 Ja. Bakre stolpedeksel i bakkant av fordørene, fremre stolpedeksel av bakdørene og det smale stolpedekselet i forkant av det lille vinduet i bakdørene. Jeg glemte å tilføye at dersom det dreier seg om en E61 må de bakerste siderutene byttes i tillegg da listen sitter med glasset.
J.t.e Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Noen som har vært borti at en e61 hever seg maks på ene siden bak før? Min gjør det ganske ofte når jeg starter bilen å tar laaaaaang tid før den senker seg til normalt igjen.....
RS4 Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Når en BMW ikke lar seg låse. Hva kan være galt? Har testet med begge nøklene. Har ikke problem med å starte bilen.
Johnny Bravo Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Bryteren i dørkarmen kanskje. Har vært borte i det på et par e36'er iallefall.
SweetBMW Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Er ingen bryter i døra på e6061 Får du låst med nøkkelen i dørlåsen? Hvis ja. Prøv å hold nøkkelen under spoiler på bakluke. Hvis låser. Bytt antenneforsterker
stianvell Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Hei! Automatkassa på 530en tok kvelden, så har nå fått tak i en brukt fra KOED.. Noen som har byttet kasse på e60 530D før, og som har noen tips? =)
Walkabout Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 På tide å bytte girkasseolje på 520i E60, noen som har erfaringer med hvor dette gjøres rimeligst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå