Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Har en 08' 520 dat. Mistenker nå at turboen "plystrer" på siste verset..... Hviningen blir merkbar med engang jeg passerer 2000 omdreininger og hører det godt når jeg skrur av motoren at hviningen forsetter 1-2 sekunder etter at motoren er av.

Bilen har rullet 137" og skal på service neste uke, får da sikkert konstantert at turboen er kaputt. Er "litt" nervøs for at det fort kan bli motorhavari hvis jeg ikke jeg gjør noe med dette ASAP. Burde jeg parkere bilen og få bilen på verkstedet fort som fy?

Da var det bytte av turboen. Sprekt at bilen ikke var gått mer en det den har gjort......

Skrevet

Prøvde meg på plasti dip.

Grillen var kjempe grei å ta og ser faktisk veldig bra ut.

Listene var det mye værre med, greide ikkje å få overgangen fra list til gummi fin :(

Så spm er, er det overhodet mulig å ta av listene etter å ha stått på bilen i 5-6 år uten å ødelegge de ?

Eventuellt hvor får man fatt i shadowline.

Har prøvd å søke litt rundt, men ender alltid opp på utenlandske sider...

Skrevet

Å ta av listene er utrolig enkelt og gjøres på få minutter. De vannrette listene i bunn er bare å dra rett opp. De øvre listene sitter klipset på og dunkes fra innsiden og ut etter at du har dratt av gummipakningen.

Skrevet

Ja. Bakre stolpedeksel i bakkant av fordørene, fremre stolpedeksel av bakdørene og det smale stolpedekselet i forkant av det lille vinduet i bakdørene. Jeg glemte å tilføye at dersom det dreier seg om en E61 må de bakerste siderutene byttes i tillegg da listen sitter med glasset.

Skrevet

Noen som har vært borti at en e61 hever seg maks på ene siden bak før?

Min gjør det ganske ofte når jeg starter bilen å tar laaaaaang tid før den senker seg til normalt igjen.....

Skrevet

Når en BMW ikke lar seg låse. Hva kan være galt? Har testet med begge nøklene. Har ikke problem med å starte bilen.

Skrevet

Er ingen bryter i døra på e6061

Får du låst med nøkkelen i dørlåsen?

Hvis ja. Prøv å hold nøkkelen under spoiler på bakluke. Hvis låser. Bytt antenneforsterker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...