Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Må ikke det nei. På E60 må du ha tolmodighet. Av fanger for og bytte grill? tull! Skru ut lykten for og skifte ae? Tøys!

Bruker du å dra ned buksa når du pisser eller åpner du bare smekken?

Ting kan gjøres på forskjellige måter, vil ikke si at alle andre måter enn din måte er feil eller tull/tøys som du kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Men over til en annen sak...

Lurer på par ting..

Første, hvor sitter lysmodulen (til frontlyktene) på bilen ?

Må se om det er lett og komme til å bytte selv.

OG, om man bytter lysmodul (med samme delenr), må man kode noe på bilen eller fungerer det da av selv selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke det nei. På E60 må du ha tolmodighet. Av fanger for og bytte grill? tull! Skru ut lykten for og skifte ae? Tøys!

Bruker du å dra ned buksa når du pisser eller åpner du bare smekken?

Ting kan gjøres på forskjellige måter, vil ikke si at alle andre måter enn din måte er feil eller tull/tøys som du kaller det.

Gjør/ har vel gjort begge deler, men er så oppgitt nå fordi folk må lære seg og søke før de starter en tråd eller skriver ett hjelpe innlegg, derfor jeg skrev det sånn siden det nettopp har blitt spurt om hvordan skifte ae og grill Finnes millionvis av svar & guider av det fra før av her. E60/E61 tråden begynner jo og bli full av samme spm. førdi folk ikke søker. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med søkefunksjonen her er at man ikke får opp de spesifikke innlegget, bare tråden på 109 sider. Jeg gidder ikke trykke meg gjennom 109 sider for kanskje ikke å finne svaret jeg er på jakt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så klart ikke, men finner det ved og skrive inn litt mer spesifikt en bare: hvordan skifte angel eyes på e60 for eks. Jeg finner alltid det jeg leter etter, derfor det ligger skjeldent tråder om meg her på forumet som trenger hjelp til noe med E60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at de som sier man må ut med lykta for å bytte AE pærer, gjør d på en jævlig tungvin måte. Monterte selv dioder på min her om dagen. Null stress. å jeg har ikke små fingre. Det kan være noe enklere hvis man har en nebb tang å vri pæren rundt og på plass med, men fungerer helt utmerket uten også. Men diodene var noe større, så eneste "utfordringen" der var å få den inn i hullet igjen bare. Men hvis du akkurat har kjørt med bilen så er det JÆVLIG varmt nedi der, så lønner seg å la bilen stå litt først :) brukte vel kanskje 10 min fra jeg begynte til jeg var ferdig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at de som sier man må ut med lykta for å bytte AE pærer, gjør d på en jævlig tungvin måte. Monterte selv dioder på min her om dagen. Null stress. å jeg har ikke små fingre. Det kan være noe enklere hvis man har en nebb tang å vri pæren rundt og på plass med, men fungerer helt utmerket uten også. Men diodene var noe større, så eneste "utfordringen" der var å få den inn i hullet igjen bare. Men hvis du akkurat har kjørt med bilen så er det JÆVLIG varmt nedi der, så lønner seg å la bilen stå litt først :) brukte vel kanskje 10 min fra jeg begynte til jeg var ferdig. :D

Bilder!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...