Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Fant noe varmegreier i skjermen på dashborde som jeg kan stille inn tid på, er det en bensinvarmer som kan stilles inn når jeg ønsker varm bil? Sikkert dumt spm men tar sjangsen på å spørre uansett :)

Mener du independent mode?

E60 04.

Det er ikke varme, det er det motsatte kun kald luft. Som er nyttig for eks. en solrik dag og du er innpå kjøpe senteret så kan du stille inn tid på at for eks. kl 13:00 så blåses bilen kald innvendig og er ikke stein varm når du skal kjøre hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noe varmegreier i skjermen på dashborde som jeg kan stille inn tid på, er det en bensinvarmer som kan stilles inn når jeg ønsker varm bil? Sikkert dumt spm men tar sjangsen på å spørre uansett :)

Mener du independent mode?

E60 04.

Det er ikke varme, det er det motsatte kun kald luft. Som er nyttig for eks. en solrik dag og du er innpå kjøpe senteret så kan du stille inn tid på at for eks. kl 13:00 så blåses bilen kald innvendig og er ikke stein varm når du skal kjøre hjem:)

Det er ikke riktig.

Har det samme på min, og da stiller jeg inn når den skal varmes opp.

Og har brukt det mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noen her inne som blander litt med funksjon på det her med lufting, som noen kaller det.

Det er såvidt meg bekjent ikke så veldig vanlig at bensin e6x har montert en ekstra varmer, da bensiner bilene blir veldig fort varme, selv på kalde dager. Derimot er det mer vanlig med slikt på oljebrennerene, da de blir litt tregere varm.

Uansett så skal det stå i iDrive noe som heter, auxillary heating, samt et valg for "direct start" eller.no

Har man ikke auxillary heating, men kun auxillary ventilation, så har man kun den ene funksjonen som alle BMW helt siden tidlig 90-tallet har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...