Spretter Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Fikk beskjed fra leverandør at disse er hos meg om 1-2 uker, så da får vi bare vente... Da jeg selger disse såpass billig så kan jeg ikke få de sendt med ekspress, som koster mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Fikk beskjed fra leverandør at disse er hos meg om 1-2 uker, så da får vi bare vente...Da jeg selger disse såpass billig så kan jeg ikke få de sendt med ekspress, som koster mye. Flotters Send betalings info på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Dere som skal senke, har dere noen anfaling til senkefjør foran? Eneste jeg har funnet er noe som heter Lowtech hos Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 De fleste "senkemerker" leverer fjærer. Jeg for min del tror jeg kommer til å gå for AC Schnitzer sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Skal bestille det her justerbare hos bsbildeler http://www.bsbildeler.no/?pno=171067 noen her som har erfaringer med bsbildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 motoren skal gå selvom det er kabelbrudd bak. Da er det noe annet som ikke fungerer hos deg m.a.o sjekk sikringene og koblingen til pumpen.Om det har vært noe snusk i bunnen av spylervæske tanken din kan det jo være at spylermotoren har gått. Om viskeren bak derimot ikke hadde fungert, da er det mye mulig kabelbrudd bak. Om det er av interesse for noen, så kan jeg fortelle at det var "irr" på kontaktpunktene til spylermotoren og i kontakten. Jeg gjorde dem rein med 6-66, piperenser og q-tips, så nå fungerer den igjen. Takk for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Dette PDC problemet som mange har hatt, noen som har tatt det til verksted? Hva kostet det å få det fikset der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Skal bestille det her justerbare hos bsbildeler http://www.bsbildeler.no/?pno=171067noen her som har erfaringer med bsbildeler? De gangene jeg har bestilt fra dem har jeg fått feil varer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Dere som skal senke, har dere noen anfaling til senkefjør foran? Eneste jeg har funnet er noe som heter Lowtech hos Schmiedmann. Jeg kjører med Eibach 50/40 fjører senk. Utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Dette PDC problemet som mange har hatt, noen som har tatt det til verksted? Hva kostet det å få det fikset der? Hva er problemet da? PDC feil kan enkelt feilsøkes på selv, trykk på knappen inni bilen, gå ut og ta øret inntil hver sensor hører du ikke en litenm suselyd da er den defekt. Er alle sensorene ok er det er nok styreenheten, ligger under stephjul på preface vertfall. 2. Har du funne en sensor som er *gåen* og du skiftet men likvel PDC feil da har du ledningsbrudd. Ofte ligger bak fangeren under høyre baklykt, der er det en skjøt som har en stygg orginal bøy. Selv gjort dette på min. Var da brudd på en ledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Dere som skal senke, har dere noen anfaling til senkefjør foran? Eneste jeg har funnet er noe som heter Lowtech hos Schmiedmann. Hadde Eibach på forrige bil og regner med jeg kommer til å kjøpe Eibach-fjærer framme på min E61 også og kode om bak. Koed har bl.a. fjærer som senker 30mm til 1300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Dere som skal senke, har dere noen anfaling til senkefjør foran? Eneste jeg har funnet er noe som heter Lowtech hos Schmiedmann. Hadde Eibach på forrige bil og regner med jeg kommer til å kjøpe Eibach-fjærer framme på min E61 også og kode om bak. Koed har bl.a. fjærer som senker 30mm til 1300,- Har du link eller varenummer på disse? Har du peiling på hvor mye en diagnose senk koster? Er vel neppe noe Bilia gidder å ordne tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Dere som skal senke, har dere noen anfaling til senkefjør foran? Eneste jeg har funnet er noe som heter Lowtech hos Schmiedmann. Hadde Eibach på forrige bil og regner med jeg kommer til å kjøpe Eibach-fjærer framme på min E61 også og kode om bak. Koed har bl.a. fjærer som senker 30mm til 1300,- Har du link eller varenummer på disse? Har du peiling på hvor mye en diagnose senk koster? Er vel neppe noe Bilia gidder å ordne tipper jeg. Søk på www14169 i nettbutikken deres. Aner ikke hvor mye en diagnose koster for å senke bak, men det kan ikke være mange kronene (halvparten av prisen på fjærene framme kanskje?). Må overbevise kona først så har ikke spurt etter pris enda for å unngå å få forhåpninger selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Fikk parkert på flata nå og bilen min er 38,5cm foran og 36,5 bak, fra senter felg til hjulbue målt rett opp. Det er rimelig høyt... Xdrive M-sport, offroad edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hei! Skal det gå an å løfte opp gearskifteren LCI og vri den ca 180 grader? Satt å dilla litt med gearskifteren i dag, plutselig blei den veldig løs og kunne vries medurs ca 180 grader. Vridde tilbake og den satt seg ned i "normal" sporet og er fast og fin, men fortsatt løftes opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå