Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Ville ikke delt lykten for å få ut fukten. Det klarer du fint med en hårføner. Men skit??? Hvordan er det kommet inn i lykta di? Er lykteglasset løsnet fra selve lykta? Du kommer greit til med en bøyelig plastpinne og en klut og hvis du tar ut pærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke delt lykten for å få ut fukten. Det klarer du fint med en hårføner. Men skit??? Hvordan er det kommet inn i lykta di? Er lykteglasset løsnet fra selve lykta? Du kommer greit til med en bøyelig plastpinne og en klut og hvis du tar ut pærene.

Nå?? Har prøvd hårføner, silca gel, men fortsatt ser det ut som dugg på glasset. Ser og ut som plasten er matt på lykta. Har prøvd å få noe inn til glasset men det var ikke enkelt og det er på begge lyktene, venstre er værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukka opp ei melding i bilen, high rate of battery discharge. Lite strøm på batteriet? Går d ann å slette disse meldingene selv? Bilen er en 08 LCI.

Slike meldinger kan du ikke slette selv. Målt om batteriet ditt trekker mye strøm når den er i sleep? I så fall kan du feilsøke selv ved og ta ut en og en sikring mens du måler og se når målingen synker kraftig, da ligger feilen der. Eller batteriet ditt kan også være gåent. De sies at bly bilbatterier har levetid med 100% funksjonalitet 4-5år.

Ok. Meldingen kom bort i I driven når æ starta opp bilen neste gang! Har garanti på bilen, så dukker d opp fler ganger så er d bare å levere den inn:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen der kan være skummel, og dyr. Den kan fjøre slik at ccc modulen tar kveld. Da er garantien kjekk å ha.

Va er en ccc modul? Bilen hadd stått i 3 dager, så kjørte jeg i 4 min å stoppet den. Spørs om strøm forbruket ble får høyt ettersom jeg kjørte så lite. Rekne me stereo å AC anlegge drar en del strøm! Bilen ska på Strandveien om 14 på service, så vess d e nå gæli, så blir d fixet der:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reklamasjon grunn dette med fuktighet, fikk skifta på min bil rett før jeg kjøpte den..

jeg kan si dette med en gang. Dette kan du bare glemme på en bruktimport. Fikk dette som svar fra Bavaria da mine lykter sliter med fukt også.

I følge BMW er dette vanlig og dugg vil man også få på byttelykter (nye lykter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ann å høre med et pr BMW uansett, skader ikke det.

Mine dugger ikke ennå.... men har hørt noen legge sånne fuktposer (type små) inni lyktene som en bytter ut en skjelden gang.

En festet en liten tråd-(fiske-sen) i posen for å dra posen ut igjen ved bytte. Ikke vet jeg, men høres ut som en, OK måte å bli kvitt dette irriterende problemet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ann å høre med et pr BMW uansett, skader ikke det.

Mine dugger ikke ennå.... men har hørt noen legge sånne fuktposer (type små) inni lyktene som en bytter ut en skjelden gang.

En festet en liten tråd-(fiske-sen) i posen for å dra posen ut igjen ved bytte. Ikke vet jeg, men høres ut som en, OK måte å bli kvitt dette irriterende problemet på.

Det har jeg gjort, og det funker greit nok. Er litt digg her og der av og til, men forsvinner raskt. Min er en 2004-modell, så noe må det vel være med biler som trekker litt på årene. Lar det ikke være noe irritasjonsmoment lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...