Larsrangoy Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 så jeg har slike flapser i min 520d også? hvordan merker jeg at flapsene begynner å bli tett(?)/sotet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Du merker det når de ryker og forsvinner inn i motoren og ødelegger for 10 tusenvis av kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Har selv ein 530 XDAT og har alarm, og har hund! Det er bevegelsesensor inne i bilen ja...........har nemlig lurt på hva som hyler og skriker ute på parkeringsplassen, så er det min bil med ein vettskremt hund inni!!! Men det er jo bare å huske å trykke 2 ganger på låseknappen (fort å glemme når eg har keyless) så går bevegelsessensorene av!! Har også ei svær bikkje, så funker jo som alarm den au, (itilegg til hagle og balltre) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Om det ikke står alarm i utstyrslisten din, har du nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Alarm er oppskrytt, ingen bryr seg om alarmen går uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Alarm er oppskrytt, ingen bryr seg om alarmen går uansett.. Forsikringselskapet bryr seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Og du sparer forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 100kr i året eller noe? Jeg ble ikke spurt om det da jeg tegnet forsikring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 På jaggen utgjorde det 4tusen i året... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Jeg sparte jeg 974.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 eh, jeg sa at jeg hadde. trodde det var standar jeg. har jo hatt det på alle de gamle bilene mine ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 så jeg har slike flapser i min 520d også? hvordan merker jeg at flapsene begynner å bli tett(?)/sotet? hei, Som jeg har forstått det på div engelske forum, kan man få en mistanke om dette problemet hvis turtallet er ustabil når bilen står på tomgang. Men for å være 100% sikker, så burde man demontere innsuget for å sjekke. Evt, ha en sabla god forsikring som dekker motorhavari etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 100kr i året eller noe?Jeg ble ikke spurt om det da jeg tegnet forsikring... Sparte noe sånt noe jeg også når jeg forsikret bimmern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 så jeg har slike flapser i min 520d også? hvordan merker jeg at flapsene begynner å bli tett(?)/sotet? hei, Som jeg har forstått det på div engelske forum, kan man få en mistanke om dette problemet hvis turtallet er ustabil når bilen står på tomgang. Men for å være 100% sikker, så burde man demontere innsuget for å sjekke. Evt, ha en sabla god forsikring som dekker motorhavari etc. Eg bytta disse på min og det var i grevens tid. De var begynt å ramle fra hverandre(140 000km) Lekende lett og er gjort på et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Vil ikke det letteste være å koble fra staget som justerer spjeldene, og låse fellesarmen til spjeldene slik at de står konstant i full åpen stilling? Jeg lurte på å gjøre det med min istedenfor demontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå