Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har selv ein 530 XDAT og har alarm, og har hund! Det er bevegelsesensor inne i bilen ja...........har nemlig lurt på hva som hyler og skriker ute på parkeringsplassen, så er det min bil med ein vettskremt hund inni!!! :shock:

Men det er jo bare å huske å trykke 2 ganger på låseknappen (fort å glemme når eg har keyless) så går bevegelsessensorene av!!

Har også ei svær bikkje, så funker jo som alarm den au, (itilegg til hagle og balltre) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg har slike flapser i min 520d også?

hvordan merker jeg at flapsene begynner å bli tett(?)/sotet?

hei,

Som jeg har forstått det på div engelske forum, kan man få en mistanke om dette problemet hvis turtallet er ustabil når bilen står på tomgang.

Men for å være 100% sikker, så burde man demontere innsuget for å sjekke. Evt, ha en sabla god forsikring som dekker motorhavari etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg har slike flapser i min 520d også?

hvordan merker jeg at flapsene begynner å bli tett(?)/sotet?

hei,

Som jeg har forstått det på div engelske forum, kan man få en mistanke om dette problemet hvis turtallet er ustabil når bilen står på tomgang.

Men for å være 100% sikker, så burde man demontere innsuget for å sjekke. Evt, ha en sabla god forsikring som dekker motorhavari etc.

Eg bytta disse på min og det var i grevens tid. De var begynt å ramle fra hverandre(140 000km) Lekende lett og er gjort på et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...