Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Der var bilen modeet og trimma, sports filter,decat,ny veivhus ventilasjon,fjernet egr systemet,fjernet swirlf flaps og mappet av en i england, 630nm og 285 hest sier han dette mappet skal gi :)

virker som den drar dobbelt så godt.

Men her er åroblemet: har 285 dekk bak å den spinner seg løs som ingenting på vått men den spinner bare på ett dekk, er det ikke sikkelig sperre på den? å kor får eg fatt i sikkelig sperre så den spinner på begge dekka?

han fra england sa og eg har samme girkasse som i 535? stemmer det? er en 2004 modell n57 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye kassa kom vel i 06? Litt usikker.

I forhold til sperre så går jeg ut ifra at du mener diffbrems?

Vet ikke om 530d er levert med brems, skulle tro det var mulig å velge som ekstra utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sette inn nye skiltlys nettopp. Hva annet kan en drive med på en lørdagsnatt.

Nye lysene var av Xenon type, de lyste hvitt og flott men diverre avviste bilen det nye organet med et kontant pling og "Kennzeichenlicht links ausgefallen!" og ditto melding for høyre lyset.

Noe som kan gjøres med dette? Pærene var markedsført som Xenon CANBUS av noe slag, det er de her

http://www.amazon.co.uk/CANBUS-XENON-WH ... 150&sr=8-1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nye kassen? vet det kom en ny kasse men var det innmaten som var ny eller bare funsjonenne som sport osv?

ja mener diffsperre for det har den ikke, så vist det kan leveres som ekstra utstyr må det gå ann å finne en brukt en.

vist ikke m5 diffen passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har for lengst sluttet på tilby diffbrems som tilleggsutstyr. Du må kjøpe X- eller M-bil for å få dette som standard. Det finnes mange ettermarkedsleverandører på slikt og det er relativt hyppig debattert her på forumet. Søk f.eks. på "quaife"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nye kassen? vet det kom en ny kasse men var det innmaten som var ny eller bare funsjonenne som sport osv?

ja mener diffsperre for det har den ikke, så vist det kan leveres som ekstra utstyr må det gå ann å finne en brukt en.

vist ikke m5 diffen passer :)

Du mener diffbrems... Tror du må gå for, som nevnt her, Quaife eller lignende.

Vet ikke hva som er nytt, fikk bare beskjed om at jeg hadde den nye og den tåler mer moment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var uheldig i dag og fikk nærkontakt med et rekkverk :( Resultatet er liten bulk på skjermbue foran, ripe og bulk på begge dørene + bulk på skjermbue bak. Er det noen som kan anbefale et bra verksted i Bergensområde for å fikse dette, kanskje litt billig? Mulig det blir så dyrt at jeg må ta det på forsikringen med eventuelt bonustap osv.. Lignende erfaringer mottaes med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var uheldig i dag og fikk nærkontakt med et rekkverk :( Resultatet er liten bulk på skjermbue foran, ripe og bulk på begge dørene + bulk på skjermbue bak. Er det noen som kan anbefale et bra verksted i Bergensområde for å fikse dette, kanskje litt billig? Mulig det blir så dyrt at jeg må ta det på forsikringen med eventuelt bonustap osv.. Lignende erfaringer mottaes med takk

Er mange flinke og billige, ville tatt meg en runde og vist skaden og hørt på priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var uheldig i dag og fikk nærkontakt med et rekkverk :( Resultatet er liten bulk på skjermbue foran, ripe og bulk på begge dørene + bulk på skjermbue bak. Er det noen som kan anbefale et bra verksted i Bergensområde for å fikse dette, kanskje litt billig? Mulig det blir så dyrt at jeg må ta det på forsikringen med eventuelt bonustap osv.. Lignende erfaringer mottaes med takk

Er mange flinke og billige, ville tatt meg en runde og vist skaden og hørt på priser :)

Blir nok en tur i morgen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...