HMW Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Mange som slipper den ned for deg. Jeg tok vel 20 mm bak. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Jeg bor i vestagder. Og her på denne siden av landet er verkstedene pysete og gjør bare arbeid som er orginalt nesten. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Der var bilen modeet og trimma, sports filter,decat,ny veivhus ventilasjon,fjernet egr systemet,fjernet swirlf flaps og mappet av en i england, 630nm og 285 hest sier han dette mappet skal gi virker som den drar dobbelt så godt. Men her er åroblemet: har 285 dekk bak å den spinner seg løs som ingenting på vått men den spinner bare på ett dekk, er det ikke sikkelig sperre på den? å kor får eg fatt i sikkelig sperre så den spinner på begge dekka? han fra england sa og eg har samme girkasse som i 535? stemmer det? er en 2004 modell n57 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Nye kassa kom vel i 06? Litt usikker. I forhold til sperre så går jeg ut ifra at du mener diffbrems? Vet ikke om 530d er levert med brems, skulle tro det var mulig å velge som ekstra utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Prøvde å sette inn nye skiltlys nettopp. Hva annet kan en drive med på en lørdagsnatt. Nye lysene var av Xenon type, de lyste hvitt og flott men diverre avviste bilen det nye organet med et kontant pling og "Kennzeichenlicht links ausgefallen!" og ditto melding for høyre lyset. Noe som kan gjøres med dette? Pærene var markedsført som Xenon CANBUS av noe slag, det er de her http://www.amazon.co.uk/CANBUS-XENON-WH ... 150&sr=8-1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 nye kassen? vet det kom en ny kasse men var det innmaten som var ny eller bare funsjonenne som sport osv? ja mener diffsperre for det har den ikke, så vist det kan leveres som ekstra utstyr må det gå ann å finne en brukt en. vist ikke m5 diffen passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 BMW har for lengst sluttet på tilby diffbrems som tilleggsutstyr. Du må kjøpe X- eller M-bil for å få dette som standard. Det finnes mange ettermarkedsleverandører på slikt og det er relativt hyppig debattert her på forumet. Søk f.eks. på "quaife" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellanden Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Veit noen hvor jeg får kjøpt M styling til bilen til en billig pris inkludert lakkering i svart safir metallic . e60 5 serie 2004 525ia Kjøpte netopp m pakka til min bil på www.gsbildeler.no Så leverte jeg det inn til lakkering hos en kjenning Betalte ca 15 000 for pakka, og 5000 i lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 nye kassen? vet det kom en ny kasse men var det innmaten som var ny eller bare funsjonenne som sport osv?ja mener diffsperre for det har den ikke, så vist det kan leveres som ekstra utstyr må det gå ann å finne en brukt en. vist ikke m5 diffen passer Du mener diffbrems... Tror du må gå for, som nevnt her, Quaife eller lignende. Vet ikke hva som er nytt, fikk bare beskjed om at jeg hadde den nye og den tåler mer moment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ok.. ja då er det bare å søke men regner då med att det ville vert bolt on med den diffen å att du slipper og skifte hus og akslinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ja no snakker vi,, 300 og noe hester og 735NM med sperre som er tingen:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkMe Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Var uheldig i dag og fikk nærkontakt med et rekkverk Resultatet er liten bulk på skjermbue foran, ripe og bulk på begge dørene + bulk på skjermbue bak. Er det noen som kan anbefale et bra verksted i Bergensområde for å fikse dette, kanskje litt billig? Mulig det blir så dyrt at jeg må ta det på forsikringen med eventuelt bonustap osv.. Lignende erfaringer mottaes med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ja no snakker vi,, 300 og noe hester og 735NM med sperre som er tingen:=) Det er bare å bestille så lager du den neste videoen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Var uheldig i dag og fikk nærkontakt med et rekkverk Resultatet er liten bulk på skjermbue foran, ripe og bulk på begge dørene + bulk på skjermbue bak. Er det noen som kan anbefale et bra verksted i Bergensområde for å fikse dette, kanskje litt billig? Mulig det blir så dyrt at jeg må ta det på forsikringen med eventuelt bonustap osv.. Lignende erfaringer mottaes med takk Er mange flinke og billige, ville tatt meg en runde og vist skaden og hørt på priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkMe Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Var uheldig i dag og fikk nærkontakt med et rekkverk Resultatet er liten bulk på skjermbue foran, ripe og bulk på begge dørene + bulk på skjermbue bak. Er det noen som kan anbefale et bra verksted i Bergensområde for å fikse dette, kanskje litt billig? Mulig det blir så dyrt at jeg må ta det på forsikringen med eventuelt bonustap osv.. Lignende erfaringer mottaes med takk Er mange flinke og billige, ville tatt meg en runde og vist skaden og hørt på priser Blir nok en tur i morgen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå