Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Typiske feil er vel stort sett ramset gjennom alle sidene her.. Rust på bakluke, defekte parksensorer, endeledd. Sjekk hovedlykter for fukt. Kommer ikke på mer i farta.. Lykke til:-)

Okei, takk :) ja regner med at det står ramset opp gjennom tråden her, men var litt mange sider å lese gjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp fukt i lykter kan jeg gi deg et tips. Sjekk om det er fukt/ vann i øyenbrynet på lykta.( der det er oransje dioder på toppen av lykta) Det for du ikke fjærnet! Var det på min da jeg kjøpte den, å tenkte at det var ikke noen stor deal men nye lykter er eneste løsning.

Dugg i hovedlykt er jo et vanlig problem, men kan stort sett fikses med silicagel poser som legges inn bak i lykta. Eller er det jo bare sjekke etter feilmeldinger i i-driven der det meste kommer opp :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp fukt i lykter kan jeg gi deg et tips. Sjekk om det er fukt/ vann i øyenbrynet på lykta.( der det er oransje dioder på toppen av lykta) Det for du ikke fjærnet! Var det på min da jeg kjøpte den, å tenkte at det var ikke noen stor deal men nye lykter er eneste løsning.

Dugg i hovedlykt er jo et vanlig problem, men kan stort sett fikses med silicagel poser som legges inn bak i lykta. Eller er det jo bare sjekke etter feilmeldinger i i-driven der det meste kommer opp :)

Lykke til!

Et spørsmål om nettopp dette. Jeg kjøpte for et par uker siden ny bil, en 2010 E61. Da jeg henta denne på kaia i Drammen var begge lyktene helt tette med dogg. Jeg antok det var pga. klimaforandring fra sørvest i Tyskland til innlandet av Norge. Etter et par dager var ene lykta helt fin, men det henger fortsatt igjen i den andre. Er ikke noe jeg har stressa med enda. Er det lurt av meg å vente til det blir varmere i været for å se om det forsvinner, evt. ta av deksel jeg ser folk skriver om (ikke sett på lykta, men håper det er innlysende hvor jeg evt. skal åpne.)? Vil tro det er liten vits i lufte i -10 når det uansett er frosset i lykta. Legges evt. bare silicaposer løst ved pæren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd flere telefoner? Jeg har knotet litt med den koden som skal tastes inn, men fikk det til etterhvert.

Nei har bare testet min egen, får se på det når jeg kommer hjem ifra sjøen :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...