Robinsp Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Hvordan er det å montere facelift lykter fremme og bak på en 04 model e60? Passer kontaktene eller finnest det noen ombyggings kit? Front lyktene mine er matte å sprukket så håper det er mulig å få på facelift Det går. Ledningsnette foran må bygges om/loddes da kontaktene ikke passer. Bak får du LED drivere/ trafoer som er kun plugg and play installasjon Okay Så jeg må kjøpe kontakter fra en facelift og bytte ut de på orginal nettet? Hvor får jeg kjøpt kit til bak lyktene da? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Når jeg starter opp bilen kommer det dieseleksos lukt inne i kupeen. Dette blir ganske fort borte når jeg starter å kjøre. Noen som kan ha en ide om hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Når jeg starter opp bilen kommer det dieseleksos lukt inne i kupeen. Dette blir ganske fort borte når jeg starter å kjøre. Noen som kan ha en ide om hva dette kan være? sprekk i manifold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyCoN Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Når jeg starter opp bilen kommer det dieseleksos lukt inne i kupeen. Dette blir ganske fort borte når jeg starter å kjøre. Noen som kan ha en ide om hva dette kan være? Jeg fikk dette etter turbobytte.. Da var det en løs bolt ved turboen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Ok, da får jeg sjekke dette. En sprekk er vel muligens ikke lett å se med det blotte øyet? Må kanskje skru av manifolden for å få sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Hvordan er det å montere facelift lykter fremme og bak på en 04 model e60? Passer kontaktene eller finnest det noen ombyggings kit? Front lyktene mine er matte å sprukket så håper det er mulig å få på facelift Det går. Ledningsnette foran må bygges om/loddes da kontaktene ikke passer. Bak får du LED drivere/ trafoer som er kun plugg and play installasjon Iht. BMW finnes det ingen ettermonteringssats for E60/E61 produsert før 03/2005. Det går imidlertid på disse bilene også, men det er mer omfattende. I ettermonteringssatsen fra BMW skal det også strekkes kabler frem til ny lysmodul fra baklyktene (løsningen med pnp adapterkabler bak er ikke originalt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikbv Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Har en merkelig melding som kommer frem nå om vinteren når det er kaldt ute. Meldingen lyder: "Increas battert discharge". Samt klokken og drivstofforbruket detter ut. Noen som har opplevd dette før? Har hørt at det muligens kan være en sensor som ligger å tuller seg. Dette er ikke et problem på vår/sommer, men kommer ved +3 grader og nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkMe Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Har en merkelig melding som kommer frem nå om vinteren når det er kaldt ute.Meldingen lyder: "Increas battert discharge". Samt klokken og drivstofforbruket detter ut. Noen som har opplevd dette før? Har hørt at det muligens kan være en sensor som ligger å tuller seg. Dette er ikke et problem på vår/sommer, men kommer ved +3 grader og nedover. Batteriet ditt er dårlig. Sjekk batteri/lading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomsen Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Hei Er det ikke mulig å resete servicer med tripptellerknappen på e61 lci 09 mod, prøvde nå og det står reset når jeg gjør det, men resultatet ble -15000 km på servicen.Har Bmw lagt inne ei felle på lci utgaven? Etter litt googling ser det ut til at reset lar seg gjøre når sensor på klossene er blitt byttet, så satse på det ordner seg da. Noen som har erfaring med Febi bremseklosser på e61? Ser de selges til under halv pris i forhold til orginale på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 HeiEr det ikke mulig å resete servicer med tripptellerknappen på e61 lci 09 mod, prøvde nå og det står reset når jeg gjør det, men resultatet ble -15000 km på servicen.Har Bmw lagt inne ei felle på lci utgaven? Etter litt googling ser det ut til at reset lar seg gjøre når sensor på klossene er blitt byttet, så satse på det ordner seg da. Noen som har erfaring med Febi bremseklosser på e61? Ser de selges til under halv pris i forhold til orginale på GS. Jeg googla dette og fant en fin video på youtube som viser hvordan du resetter de forskjellige servicepunktene den varsler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Bilen med sommer felgene, var skeptisk til dei felgene der men såg ikke så altfor gale ut egentlig. Har noen 20" bbs lm gs replica på hand, så satser på å få solgt de jeg har nå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Bilen med sommer felgene, var skeptisk til dei felgene der men såg ikke så altfor gale ut egentlig. Har noen 20" bbs lm gs replica på hand, så satser på å få solgt de jeg har nå [ Bilde ]Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Minnet dessverre veldig om typiske felger som står på en kjedelig Toyota Avensis det der, vil gjøre seg med de 20" du har for hånd istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Minnet dessverre veldig om typiske felger som står på en kjedelig Toyota Avensis det der, vil gjøre seg med de 20" du har for hånd istedenfor Hehehe, ja di er ikke så meeega kule nei.. Men ja, satser på å få 20" Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fvalde Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Noen som vet hvilket nr sikringen for visker bake er? Bmw e61 520d 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Bilen med sommer felgene, var skeptisk til dei felgene der men såg ikke så altfor gale ut egentlig. Har noen 20" bbs lm gs replica på hand, så satser på å få solgt de jeg har nå [ Bilde ]Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 De felgene heter Mega Pantera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå