Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Til dere som har senka: hvordan er det å få godkjent senk med nivåregulering bak? Noen som har hatt problemer med det?

Nei, de vil ikke bry seg om det. Det er kun senkefjærene m lesbart TUV-nummer, selve TUV-erklæringen og papirer på at du har tatt kontroll av hjulstilling som er interessant for kontrolløren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg byttet til sommerdekk på min e61 igår. Det er orginale mtech felger 18/245/40 rundtom. Dekkene er brukt en sesong men er bra med mønster igjenn i dei.

Etter dette sporer bilen ganske mye. Er aktiv styring på den. Syntes dette virket veldig rart siden dette er orginalfelger og sporer såpass mye. Noen som har vært borti dette problemet før? Eller må eg berre hive på noen kjipe felger slik at den blir kjørbar igjenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være. Har prøvd på div veier. Men det er jo sånn at eg må hardt på rattet for og holde den på veien. Har jo kjørt mange senka e34'er med div store hjul på og dei spore ikkje like mykje som denne... :(

Da er det noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18" m sport felger på en e-61, kor store spacere kan eg sette på så hjulene er ute ved hjulbuen?

Og kor skal eg kjøpe disse spacerne?

Jeg har 5mm spacere bak på min. Vet ikke hvor de er kjøpt.. Biltema og veldig mange andre butikker har dette..

5mm må jo vel være allt for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være. Har prøvd på div veier. Men det er jo sånn at eg må hardt på rattet for og holde den på veien. Har jo kjørt mange senka e34'er med div store hjul på og dei spore ikkje like mykje som denne... :(

Da er det noe galt.

Dersom du har Runflat dekk er nok dette årsaken, ene og alene!

Hvis ikke, har jeg ikke noe spesielt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...