///frank Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Hvilke dekk/felg dimmensjoner kjører du med ? hvilke merke på dekkene ?(ref det at en lengere opp her plages med X drive og bredere bakhjul...) Det er 9" felger med ET29 freme og ET24 bak og 235/35-20" dekk på alle 4. Ja har lest litt om det så jeg holder meg til lik rulle omkrets på hjula. Vil ikke gamble med det. Han jeg kjøpte bilen hos hadde brukt 265/30-19" bak og 245/35-19 freme og han måtte bytte diffen bak. Ikke det jeg vil si det er det som gjør det. Hadde Quattro før og ble anbefalt med lik dimensjon pga Quattroen. Og det gjør jeg på Bimmeren og.. Wow 245/35/19 og 265/30/19 Det er et avik på 6,11% Da er det vel en grunn for at han måtte skifte diffen bak. Jepp er nok det trur æ. Men holder meg til lik dimensjon hvertfall på xdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Pris på oljeskift gearkasse på min 530XDAT. Bilen min har rundet 100.000km og etter som jeg leser på diverse forumer, kan det være lurt å ta kostnaden ved å skifte "evighetsoljen" på denne km. standen. Har fått en pris på 6900,- kr. Dette er for olje,filter og arbeid. Er dette en ok pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Pris på oljeskift gearkasse på min 530XDAT.Bilen min har rundet 100.000km og etter som jeg leser på diverse forumer, kan det være lurt å ta kostnaden ved å skifte "evighetsoljen" på denne km. standen. Har fått en pris på 6900,- kr. Dette er for olje,filter og arbeid. Er dette en ok pris? Det var en akseptabel pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Da har endelig BMW bestemt seg, og rustdannelsen på bakluken blir dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Grattis. Hva trenger jeg for å kunne spille av musikk via bt på min awt? har stemmestyring og bt, men ikke "entertainment" biten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Om du vil ha det originalt er det fortsatt combox som må til. Uoriginalt er det vel noe Dension-greier eller noe, men der har ikke jeg noe peiling. Et billig tredje alternativ er en bluetooth-aux-dings. Koster et par hundrelapper på f.eks. Clas Ohlson o.l. Ulempen her er at du naturligvis ikke får sanginformasjon eller kan styre musikken fra rattet og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Men combox passer jo ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Jo, om du monterer CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 21" på E61 9 og 10,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 21" på E61 Flotte felger! Hva er det? Hva slags dekkdimensjon kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Nye til GS Concourse. 255/30-21 og 295/25-21 4,7% over normal rulle diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Jo, om du monterer CIC. Sier meg ikke så mye egentlig, du mener full retrofit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Ettermontering av CIC-iDrive ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVAG Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Var for å levere bilen på service i kveld.. Ble litt bekymret for E61 fremtiden min når jeg så hvilke BMW'er som stod utenfor Alle samme farge og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Om du vil ha det originalt er det fortsatt combox som må til. Uoriginalt er det vel noe Dension-greier eller noe, men der har ikke jeg noe peiling.Et billig tredje alternativ er en bluetooth-aux-dings. Koster et par hundrelapper på f.eks. Clas Ohlson o.l. Ulempen her er at du naturligvis ikke får sanginformasjon eller kan styre musikken fra rattet og slikt. Lurer på om jeg sku lagt til dette før jeg stikker på ferie i sommer, dette måtte og kodes? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå