Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Av med en del plast i bagasjedøren, demontere høyttaleren på høyre side (sett bakfra), kappe opp ledningene f.o.m hengslene og dra ut hele driten fra høyttaler hullet. Lodde på nye ledninger (etter å ha fjernet de gamle) trekke de igjennom, lodde på fra der du kappet dem og isoler dem veldig godt etterpå.

En ordentlig møkka jobb, men som sparer deg for noen tusen kroner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt et sådan LED set til min E60(2009modell)

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/72/2344013

Kjøpte det siden det stod på siden at det skulle passe til bilen. Men når jeg ser på det eksisterende opplegg, så passer ikke noen av de ledninger som sitter på de nye deler overens med de som er på bilen. Det er å en omtrent ikke brukbar bruksanvisning med.

Nu har jeg ikke tatt ut pæren som sitter i bilen, så har ikke sjekket om nye led pæren fysisk passer i soklen på bilen, så ikke grund for å gjøre dette al den tid ledninger ikke passer. så lure på om noen av dere med E60 har montert dette sett? om ja, hvordan gjore dere da dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det siden det stod på siden at det skulle passe til bilen. Men når jeg ser på det eksisterende opplegg, så passer ikke noen av de ledninger som sitter på de nye deler overens med de som er på bilen. Det er å en omtrent ikke brukbar bruksanvisning med.

Nu har jeg ikke tatt ut pæren som sitter i bilen, så har ikke sjekket om nye led pæren fysisk passer i soklen på bilen, så ikke grund for å gjøre dette al den tid ledninger ikke passer. så lure på om noen av dere med E60 har montert dette sett? om ja, hvordan gjore dere da dette?

Har du xenonlys skal du bruke disse. Dersom du ikke har xenon skal du bruke samme pæresokkel som pre-LCI med xenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge Kalinkamaen :applause::applause: nå begynner det å se meget bedre ut :D skal få sjekket om det er samme foring som passer på begge steder på insiden av bærearmen før disse bestilles,til den prisen så er det vært et forsøk.Takker for at du bruker av din tid til å søke og oversette som igjen gjør det mye lettere for oss andre :applause:

Det er bare hyggelig å kunne hjelpe. Det er derfor vi har dette forumet.

Hyggelig at du setter pris på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du xenonlys skal du bruke disse. Dersom du ikke har xenon skal du bruke samme pæresokkel som pre-LCI med xenon.

Har Xenon ja, men når en ser ned i det litle hullet hvor pæren til angel eyes siter, så får jeg ikke ledninger til å stemme overens med de som er der fra før. Så derfor jeg tror noe må være gale. det følger også med 2 forskjellige typer strømbokser(vet ikke navnet på disse) disse har store støpsler som ikke på noen måte passer på stikk i lykta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å skru av innsuget og rense egr. Skal også bytte den vakuum ventilen som styrer det.. Er det noe spesielt jeg må vite om eller gjøre i den sammenheng? Er det noe momenter eller noe lurum som er kjekt å vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Xenon ja, men når en ser ned i det litle hullet hvor pæren til angel eyes siter, så får jeg ikke ledninger til å stemme overens med de som er der fra før. Så derfor jeg tror noe må være gale. det følger også med 2 forskjellige typer strømbokser(vet ikke navnet på disse) disse har store støpsler som ikke på noen måte passer på stikk i lykta.

Jaja da har en konstatert at det er skadelig med for mye jobbing. burde jo ha skjønt at de ikke skulle monteres i en H3 sokkel, så når jeg hadde litt mere energi igjen i dag så tok en av rett deksel å vupti så satt det en H8 pære som det gikk fint å bytte ut med de nye led pære.

Men lure på om dere har lagt igjen motstanden inne i selve lykta eller trukket kabel ut på en måte å stripset de fast på utsiden? La de inne i lykt jeg, men vet ikke om dette er bra eller dårlig, så det stod noe et sted på nett om at de burde være på utsiden, men da må en vil hen å lage hul i deksel, noe jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fylt på en 5-6 dl vann for andre gang på noen mnd...

Er dette helt normalt, eller bør jeg få levert inn bilen til trykktesting?

M54B22, gått ca. 165.000 km

Er nok lekkasje på vannpumpen eller termostathuspakning hvis dette ikke er byttet på en stund, men da skal du se vann ligge på bakken eller rundt fronten på motorblokken, men for all del, det kan være værre ting og.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...