Mr.Silver Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Dukket opp en irriterende klunkelyd i forstillingen hos meg på min 07/08 E61. Lyden kommer ved kjøring i humper eller om jeg står i ro og svinger en halv runde frem og tilbake på rattet. Forslag ? Ikke hjemme så håper noen har noen super forslag slik at jeg kan bestille disse å ha de liggende til jeg er hjemme fra sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Stabilisatorstagforinger? Men kan også være andre ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Bærearm... Skiftet på begge sider på min - plutselig ingen klunking lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Har noen klunkelyder jeg og, så hadde bavaria den inne for å fikse rust da dem sa det var slakk i bærearmen, jeg bedde dem bytte den å det gjor dem men det er fortsatt klunkelyder vet ikke hva som gjor at dei ville bytte den jeg men.. Fikk ikke noe dokumentasjon på det heller.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Selvfølgelig mye rart det kan være, men det hjalp i allefall på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Er det mulighet for å få remote start på en 08/09 BMW M5? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Hvordan finner jeg ut hvilke software versjon jeg har i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Hvordan finner jeg ut hvilke software versjon jeg har i bilen? Settings -> software update -> multimedia "TX-.........". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg tror ikke det er mulig med M-ASK(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg tror ikke det er mulig med M-ASK(?). Det tror jeg du har rett i! For jeg finner det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg tror ikke det er mulig med M-ASK(?). Jeg skal vel i grunn si at jeg gikk ut ifra at han hadde CIC, men som nevnt er det ikke mulig med M-ASK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Hold inne knappen i instrumentpanelet i 10 sek så åpner det seg en "hemmelig" meny. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Jeg har 16 feilkoder på vår e60. Dem er alle døde og feilene dem hører til er utbedret på verksted. Feilkodene har ikke noe å si om dem er der eller ikke, men pleier dere å slette dem? Jeg har diagnoseverktøy selv og tror jeg skal slette alle. Eller har det noe hensikt å ha dem der inne? Det er bavaria som ikke har slettet dem de siste 6-7 årene. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Feilkoder er svært greit å få slettet, da det er litt lettere å se hva som er reelt om man skulle få feil på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Hadde blitt sprø om jeg hadde 16 feilkoder så kom opp hadde nok sletter dem ja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå