Kalleklovn Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Den i hanskerommet er for å legge musikk inn på harddisken, samt kartoppdatering.For å bruke den i midtkonsollen trenger du en Y-kabel (kabel som går både inn i USB-porten og aux-porten, original anbefales). Ellers så kan du bruke en minnepinne med mp3-filer i midtkonsollen. Jeg er litt usikker på om du kan styre Spotify fra rattet og slikt eneste. Det har vært noen tråder om dette, men jeg bruker ikke Spotify, så jeg vet ikke hva konklusjonen ble. Du kan styre spotify fra rattet. Trikset er å starte opp iPod-biten og få det til å funke via rattet. Når det funker skifter du til spotify på telefonen. Da spiller spotify musikken, og kontrollene på rattet sender kommandoen til spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Den i hanskerommet er for å legge musikk inn på harddisken, samt kartoppdatering.For å bruke den i midtkonsollen trenger du en Y-kabel (kabel som går både inn i USB-porten og aux-porten, original anbefales). Ellers så kan du bruke en minnepinne med mp3-filer i midtkonsollen. Jeg er litt usikker på om du kan styre Spotify fra rattet og slikt eneste. Det har vært noen tråder om dette, men jeg bruker ikke Spotify, så jeg vet ikke hva konklusjonen ble. Du kan styre spotify fra rattet. Trikset er å starte opp iPod-biten og få det til å funke via rattet. Når det funker skifter du til spotify på telefonen. Da spiller spotify musikken, og kontrollene på rattet sender kommandoen til spotify. Dette fungerte da jeg hadde iPhone4 og -08 E61 med liten navi. Da kunne jeg bytte sanger fra rattet. Men, dette får jeg ikke til å fungere nå som jeg har iPhone5 og -10 E61 med navi prof... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg klarer det fint med iPhone 5, originalkabel og original Apple lightning-adapter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Har fått problemer med at når jeg hører på cd/radio med høyt volum over lengre tid så kutter lyden i hytt å pine, noen som har vært borti det? Virker nesten som om i-driven blir for varm, viss jeg ikke demper lyden så slår i-driven seg av.... Piss! Prøver igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Har fått problemer med at når jeg hører på cd/radio med høyt volum over lengre tid så kutter lyden i hytt å pine, noen som har vært borti det? Virker nesten som om i-driven blir for varm, viss jeg ikke demper lyden så slår i-driven seg av.... Piss! Prøver igjen.. Her har du noe lignende fra et annet forum: All kinds of weird things can happen when a battery is on it's way out. I had the radio volume outage issues when my battery became marginal. This is what I had posted in another thread on electronic issues from a battery that is on its way out: Yes - I played around with a light weight battery in my car and after a year the thing started to be marginal at best: 1) Comfort Access would not work 2) Radio Volume would just shut off at random times 3) ABS warning lights would come on 4) Sunroof would sometimes open, sometimes get an error when you tried to open, and sometimes get stuck open. The error for the sunroof showed voltage issues. Put the stock battery back in and all electronic issues are gone. Her er et annet svar: Hi You guys need to use the search button a little more!! As I mentioned earlier in the thread, it's well reported and documented about these kinds of symptoms and it invariably falls to the ignition barrel/switch or that the Tuner or Amplifier module is beginning to fail with the dry solder joint issue. http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=348881 Whilst it 'could' be something else, certainly look at these two aspects. Try re-flowing the soldered connections in the amplifier or doing the amplifier bypass workarounds. Cheers, Dennis! Har du forsterker i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Noen som kan forklare meg hvordan man tar av utvendig speil på E61? Må av med dørtrekk? I så fall står jeg fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Du må ikke ta det av, men du må løsne det litt i toppen slik at du får ut den "trekanten". I tillegg må du grave litt bakom dørtrekket for å koble fra kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Den trekaten som det bl.a sitter høytaler i, går jo rundt hele vinduet? Får løsna gitteret til høytaleren, der sittern en emphaser tweeter.. Bak der er det noe isolasjonsgreier.. Er så redd for å bryte i stykker. Har prøvd å søkt på google og youtube for å se om det var noe der, men fant ingenting nyttig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Nei, trekanten er en egen del (mener jeg på). Det finnes en ganske bra guide på nettet som jwg selv har brukt, men jeg har den ikke for hånden nå. Så det var linket til en PDF på bimmerforums, men er ikke logget inn der nå, så får ikke sett om det er den. Edit: du har vel pre-facelift forresten, der glemte jeg ut. Normalen er uansett en skrue bak airbag-merket, en i håndtaket (tror ikke min hadde denne, men e46-en hadde) og resten klips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Trekanten er ikke egen del på min i alle fall, utenom den delen som er gitter til tweeter. Resten går rundt hele vinduet, utenom i nerkant. Går fra "a-stolpe" til "b-stolpe" på døra. Var en skru rett over dørhengslen i fremkant på trekket, så er det en del klips, men der stopper det.. Tørr ikke bryte å rive, da hagler det bare plastikkdeler og klips i alle retninger, slik at jeg ike får det sammen igjen Ja, fant den på bimmerforums, men jeg er ikke medlem der, så fikk ikke åpnet den.. Har preface ja.. Har ikke sjekket bak airbagmerket, men virker ikke som det var der den satt, men skal sjekke i morgen. Håndtaket har jeg også prøvd meg på, uten å fått løsna noe der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Trekanten er ikke egen del på min i alle fall, utenom den delen som er gitter til tweeter. Resten går rundt hele vinduet, utenom i nerkant. Går fra "a-stolpe" til "b-stolpe" på døra. Var en skru rett over dørhengslen i fremkant på trekket, så er det en del klips, men der stopper det.. Tørr ikke bryte å rive, da hagler det bare plastikkdeler og klips i alle retninger, slik at jeg ike får det sammen igjen Ja, fant den på bimmerforums, men jeg er ikke medlem der, så fikk ikke åpnet den.. Har preface ja.. Har ikke sjekket bak airbagmerket, men virker ikke som det var der den satt, men skal sjekke i morgen. Håndtaket har jeg også prøvd meg på, uten å fått løsna noe der.. Et bilde forteller mer enn 1000ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Ja jeg vet, men det er mørkt ute, og mygg utav he***te, så det kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Får ikke Iphone 4S med Y-kabel til å fungere mot E61 2010 mod. Feilmelding: "The USB Device is not suported". Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Er det noen som vet om det går an å programere e.l. de innfellbare speilene slik at de folder sej automatisk inn når jeg låser bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Ja, det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå