awt Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Y-kabelen fungerer kun til Apple-produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Y-kabelen fungerer kun til Apple-produkter. Ok, men fungerer det mot ccc-Idrive også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Ja Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Får fortsatt ikke Iphone 4S med Y-kabel til å fungere mot E61 2010 mod. Feilmelding: "The USB Device is not suported". Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Fungerer for øvrig med minnepenn i USB. Kan det ha en sammenheng med eldre versjon av software og mobile enheter. Man kan undersøke dette på bmw sine sider og evnt oppdatere via USB stikka. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Sjekket på bmw sine sider mtp software og fikk følgende melding: "You are running the latest software. There is no software update available." Prøver med annen Iphone asap for å se om det kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Får fortsatt ikke Iphone 4S med Y-kabel til å fungere mot E61 2010 mod. Feilmelding: "The USB Device is not suported". Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Fungerer for øvrig med minnepenn i USB. Kan det ha en sammenheng med eldre versjon av software og mobile enheter. Man kan undersøke dette på bmw sine sider og evnt oppdatere via USB stikka. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Sjekket på bmw sine sider mtp software og fikk følgende melding: "You are running the latest software. There is no software update available." Prøver med annen Iphone asap for å se om det kan hjelpe. Testet i dag med 2 andre Iphones inkl. reset av min egen, men får samme feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Har du mulighet til å prøve en annen kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Kjøp deg android ingen problemer med de.. iphone er bare kranglete med alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Hva hjelper det med Android? De fungerer kun gjennom aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Kjøp deg android ingen problemer med de.. iphone er bare kranglete med alt Regner da med at iDrive klarer å styre spotify etc på Androiden? Siden det er så mye bedre mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 dette lurer jeg og på, møkk lei Eple produkter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Det er vel ingen problem å koble til Android via blåtann? Da kan man koble til, og starte programmet man ønsker å spille av musikk i fra, og skifte med knappene på rattet. Dette er standardisert via Blåtann-protokollen. Men via kabel er det kun support for Apple. Dette på grunn av iPod-grensesnittet som er "standardisert" ("iPod-grensesnittet" har hatt så stor markedsandel over så mange år, uten å ha gjort noen veldige endringer, at produsenter har valgt å satse på dette, på grunn av at det alltid virker). Er ikke uten grunn at 99% av tilbehøret som lages til mobiltelefoner er laget for Apple.. De har holdt seg til én og samme oppkoblingsfunksjonalitet så lenge de har hatt 30-pins kontakten. Selv etter at de gikk over til Lightning, kan man bare bruke en overgang, og likevel ha akkurat samme funksjonaliteten. Ellers må jeg si meg enig - jeg kunne gjerne tenke meg å prøve en Android-telefon, etter alt for mange år med stort sett akkurat samme telefon (det er jo minimalt som er endret siden iOS 4). Men, på grunn av at man lever i en verden hvor alt fungerer knirkefritt, så er det for mye å tape ved å skifte ut eplet .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Andorid vil fungere fint via bluetooth det som du sier, men dette er ikke mulig i e6x fra fabrikk, noe som hadde ført til større kostnader om man skulle hørt på ogis. Personlig har jeg aldri falt for Android-telefoner, men Windows-telefon kunne jeg igrunn tenkt meg. Dessverre blir det nok bare med tanken, da jeg bruker ganske mange av Apples funksjoner som jeg nødig vil miste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Jeg kjøpte en ccc-enhet til bmw-en min for noen dager siden av en her inne på forumet. Det viste seg å være av feil type..! Der er bilder men ingen lyd. Og div. ting funker ikke. Utrolig kjedelig å måtte betale så mye penger på en ubrukelig ting..! Er det noen som vet hvordan/hvor jeg kan søke og finne en av riktig sort til min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Vet vi har diskutert det før, men fjernlys på preface bixenon. På min lyser kun de indre fjernlysene på lyshorn, ikke på vanlig fjernlys. Min forhandler sier det skal være slik og vet ikke om det kan programmeres opp slik at begge lyser. Kan det virkelig være tilfelle? Ingen? Jeg har adaptive bi-xenon hvis det er til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Jeg kjøpte en ccc-enhet til bmw-en min for noen dager siden av en her inne på forumet.Det viste seg å være av feil type..! Der er bilder men ingen lyd. Og div. ting funker ikke. Utrolig kjedelig å måtte betale så mye penger på en ubrukelig ting..! Er det noen som vet hvordan/hvor jeg kan søke og finne en av riktig sort til min bil? Hva er det som ikke fungerer? Hvilken bil er CCC-enheten fra? Vet vi har diskutert det før, men fjernlys på preface bixenon. På min lyser kun de indre fjernlysene på lyshorn, ikke på vanlig fjernlys. Min forhandler sier det skal være slik og vet ikke om det kan programmeres opp slik at begge lyser. Kan det virkelig være tilfelle? Ingen? Jeg har adaptive bi-xenon hvis det er til hjelp. Det skal være slik ja. Grunnen for dette er at det er litt forsinkelse i xenonlys når de tennes, så derfor brukes vanlige halogen til lyshorn. Jeg vet ikke om dette kan kodes om, men ser ikke helt behovet for det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå