Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Er nok ebay ja, men aldri sett sorte nyrer på en slik bil så lenge den ikke er rød eller sølv/grå. Det vel ganske det samme som vist du har blå dress så tar du ikke på deg sorte sko ;)

Er jo finest slik som den ser ut der nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]

 

som du ser på bildet, så er den nederste kanten med skruehullene i veien for "luka" som jeg har her. målte på faceliften så er det 2cm større åpning en på preface. Så man må nok ha i preface listverk under cdspillern også om man skal bruke dette. Om ikke jeg husker helt feil så er vell knappene i en linje på preface. Og på. facelift er det 3 i høyden. Man må også ha preface "ramme" som navi osv er festet i.

 

 

Hmm. Da beklager jeg for feilopplysning. Jeg sjekket bare ETK og så at siste dashbord gjaldt fra 09/2005. .

 

Uansett bør det ikke være noen heksekunst å få fikset dette. Kan du ikke bare fjerne denne stangen i sin helhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Da beklager jeg for feilopplysning. Jeg sjekket bare ETK og så at siste dashbord gjaldt fra 09/2005. .

Uansett bør det ikke være noen heksekunst å få fikset dette. Kan du ikke bare fjerne denne stangen i sin helhet?

Oppdaget jo i siste liten at det ikke er startknapp på det jeg hadde kjøpt( ikke at det er noe problem, bare å borre hull) så det er nok fra 04/05. selger sa 05, men man vet jo aldri. Kan jo hende at de var litt annerledes da. Kan godt hende at man kan kutte det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09/05 er 2006-modeller, og alt før dette (09/04 til 08/05) er 2005-modeller. Fra 09/05 ble det en "mini-facelift" (elektronikkmessig er det mye større endinger her enn på den egentligt faceliften som kom i 2007).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp originale BMW Performance-nyrer. De ser etter min mening best ut.

 

mhm, har ikke delenummer på de liggende vel?

 

 

Er nok ebay ja, men aldri sett sorte nyrer på en slik bil så lenge den ikke er rød eller sølv/grå. Det vel ganske det samme som vist du har blå dress så tar du ikke på deg sorte sko ;)

Er jo finest slik som den ser ut der nå ;)

 

syns ikke noe om krom, så her skal det sorte nyrer og shadowline på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor varmeapparat motstand på e60 2004 ligger i bilen?

Ja den er montert på selve vifta, altså mellom "rotorbladene". Dessverre :P  er endel jobb å skifte selv gjort det. 

Må av med midtkonsoll, hanskerom, platen under rattet og alle panelene under idrive, vifta sitter nemlig bak cd spilleren.

Og ja alt må faktisk demonteres slik som guiden sier, trodde ikke det selv, men måtte får å få ut vifta siden motstanden så klart plassert "feil" vei!!  Men her er en guide:

http://forums.5series.net/diy-do-yourself-14/e60%5Ce61-aircon-blower-motor-replacement-120792/

 

Må registrere deg, så laster du ned PDF filen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...