Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Dersom du ikke vil begi deg ut på dette selv må du til et verksted som har diagnoseapparat for BMW. Svært mange bruker et apparat som heter Autologic og denne fungerer til svært mange bilmerker. De fleste verkstedene har som regel denne typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 nei jeg tørr ikke prøve på det selv trur jeg Men er det trøbblete å få satt på ledningen slikt? Mye jobb for å få ut spillern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Det er enkelt å få ut spilleren. Du må ta av dashbord listen som sitter klipset på. Videre sitter dekselet til CD-spilleren, klimapanelet og nedre betjeningspanel (setevarme, DSC, PDC etc.) med to skruer og fire klips som skal dras ut. Deretter sitter spilleren skrudd med to- eller fire skruer, avhengig av hva slags versjon du har. Da er det bare å dra ut spilleren og koble av kablene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Er dash lista bare å dra rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Her har jeg laget en DIY for å montere AUX/ta ut spilleren. Hvis det er stor nok etterspørsel så kan jeg lage en DIY for å programmere også. http://bimmers.no/topic/770090-diy-auxsportsmodebytte-spiller-p%C3%A5-e60e61/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg fant ut at det går an å leie en Autologic maskin for 1900,- per mnd. Men om det er noen andre avhengigheter for å få leie vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Takk for all hjelp så langt . Men Åsen ser man forskjell på di div stereo "pakkene" ? For jeg har bare en vanlig spiller, uten no cd veksler (i hvertfall som jeg hr sett) Men har DVD spiller i bagasje rommet med skjermer i nakkestøttene på fram stola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 nei jeg tørr ikke prøve på det selv trur jeg Men er det trøbblete å få satt på ledningen slikt? Mye jobb for å få ut spillern? Veldig enkel jobb egentlig. Men ja som saltkjelen sier så kan nok de fleste verksteder kode AUX til deg, det er gjort på 5-10min. Du kan spare mye ved å høre på forskjellig plasser J.t.e reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjejas Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Hei! Fikk opp en feilmelding igår: "4x4 system,DSC, ABS and EBV failure! Vehicle stability reduced. Drive moderatly.". Eg tenkte en abs sensor som er gåen, men kjenner ikkje så godt til denne bilen endå. Noen som har kjennskap til denne meldingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 en kamerat fikk samme feilen, det var batteriet som var lite strøm på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Dersom du ikke vil begi deg ut på dette selv må du til et verksted som har diagnoseapparat for BMW. Svært mange bruker et apparat som heter Autologic og denne fungerer til svært mange bilmerker. De fleste verkstedene har som regel denne typen. Kan svare på at Autologic funker som juling. GS Skien brukte 1min på å resynce CASen min til DDE, noe som verken Inpa eller Dis fikk til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Ja, Autologic fungerer bra. Man har support direkte fra England og maskinen er utviklet av mennesker som har jobbet innad BMW systemet. Maskinen begrenser derfor en del muligheter som Inpa, DIS etc. har, men ellers er det en ypperlig maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Er det mulige å kjøpe en Autologic til hjemmemekk? Fant ingen forhandlere som selger den til privatpersoner. Fant heller ingen pris(sikkert svindyr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 http://iw.idium.net/autotekas/produkter/autologic/content_1/filelist_91b6a2a2-afe8-40ac-8674-5bcc94048044/1327571015748/autologic.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Har en bmw 520d 2008 (e60) facelift å skal bytte AE pærene... Noen som vet hvor de sitter? Har bixenon, å finner ingen plass det er forklart.. prøvd å fådd bytta de pærene lenge nå... å en ting til.. noen som vet hvordan man får hvite lys øyenbryna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå