Larsrangoy Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 tips til å få pussa lykteglasset? er så uklart.. noen som kan annbefale et produkt /metode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Våtslipe med 1200, 1500,2000 og polere med maskin. AsconaA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Eventuelt bruke Meguiars Plast X. Funker fjell på visir, kalesjevinduer, plastikk og masse annet. Kan anbefalses til det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 synes det ser ut som lykta er møkkete på innsiden jeg da, håper det blir bedre med polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 bsbildeler selger et sånt komplett kit som er for pollering av lykter. Faren min handlet et produktet fra den siden.. Fungerte bra Lurer på om det var dette her: http://bsbildeler.no/?pno=224148 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Ja jeg har også funnet ut at det er støv på innsiden av lykta. Kan det fjernes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Ja jeg har også funnet ut at det er støv på innsiden av lykta. Kan det fjernes? Jeg fjernet mitt ved å ta ut alle pærer og stikke en tynn bil støvsuger slange inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Okei takker Får prøve det i juleferien Er det mye jobb å ta ut lampa og pærene? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Hvordan ulyder? Når du svinger? Når kjører på dumper? kommer på enkelte turtall, så kommer det også en lyd når jeg svinger. har planer om og bytte ut rattet etterhvert, men det blir ikke for over nyttår i hvertfall. men må nok skru litt og finne ut at lyder før det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Okei takker Får prøve det i juleferien Er det mye jobb å ta ut lampa og pærene? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Nei det er veldig kurant jobb sånn egentlig. Tar bare ut langlys pære og stikker en slange inni hullet og fyrer løs eller en trykkluft pistol og bare blåse rein hele skiten Her er en guide for å ta ut lykten: http://www.youtube.com/watch?v=yseknfLsfa8 DieselMotor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Byttet pære, den andre må ha vært defekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Kan man ettermontere F-1 gir (på rattet)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Hvordan? Må det nytt ratt? ( har msport ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 https://www.google.no/search?q=retrofit+paddle+shift+e60&oq=retrofit+paddle+shift+e60&aqs=chrome..69i57j0l2.7497j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå