Rayen Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Jepp, webasto har eg, så då er den saken grei Ser no og at vannet er under matten foran også men her var det ikke våt oppå matten bare under, regner med då at vannet ikke har kommet inn fremdøren men Balder siden der var det kliss våt oppå matten, har no fuget hele trekket på nytt på med tech7 så håper det sku holde.. Eller er det noen steder foran vann kan komme inn utenom dør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 En annen ting, jeg har adaptive kjørelys med fjernlysassistent osv på min bil, og når jeg skrur på tåkelyset, så flytter lyset seg til venstre? Det samme har jeg også! Men det er nok normalt, når du har på fjernlysa så svinger det mot høyre (fordi det ikke skal blende så jævlig til venstre). Og når du har på nærlys så går de ut til venstre igjen Vanskelig å se hvis man ikke står å lyser på en vegg når man prøver det egentlig Edit: nå ser jeg at du skrev tåkelys da, men det har sikkert samme virkninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Jepp, webasto har eg, så då er den saken grei Ser no og at vannet er under matten foran også men her var det ikke våt oppå matten bare under, regner med då at vannet ikke har kommet inn fremdøren men Balder siden der var det kliss våt oppå matten, har no fuget hele trekket på nytt på med tech7 så håper det sku holde.. Eller er det noen steder foran vann kan komme inn utenom dør? Sjekk dreneringer under kupefilterholdere i motorrommet, rett under bremsekraftforsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Okey.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Noen som kan anbefale bakrutesenker til e60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Okey.. Sjekk også dreneringen til takluken om du har det. Jeg hadde lekkasje i min bil tidligere og da var den slangen tett. Dørene var tett og finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Kor er denne ? Kor kommer den ut nede? Eg har panorama Solstad men ikke vert antydning til våt i taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Kor er denne ? Kor kommer den ut nede? Eg har panorama Solstad men ikke vert antydning til våt i taket På min ligger de bak dekselet her: Ser jo tydelig hvor det er vått.Var ikke sånn alltid, bare kun når det regnet utrolig kraftigt og bilen var rygget inn på plassen.Tørker jo fort opp igjen så tok tid før jeg fant ut hvor det kom fra siden trekket var tørt når jeg kom fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omarinius Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Har en 2004 520i E60. Har nå nylig fått en ulyd i frontruta (knitring/knasing) og irriterer meg grønn over hva det kan være. Ruta er gammel og slitt, men av en slik lyd burde det vell vært synlig om det var selve ruta? Lyden kommer når jeg kjører på humpete vei og kjettingspor spesielt, uansett hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ingen knekkelyder? harde bankelyder? Rayen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omarinius Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Nei, bare knitring. Høres ut som det kommer fra øvre-venstre del av ruta. Altså forran fører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Prøvd å "slå" litt på deksler som du tror kan være synderen? Vet også noen har slitt med rassle lyd foran og da var det dekselet til speilet/ regnsensoren som dirret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Prøvd å "slå" litt på deksler som du tror kan være synderen? Vet også noen har slitt med rassle lyd foran og da var det dekselet til speilet/ regnsensoren som dirret. Det kan jeg skrive under på.. Irriterte vettet ut av meg i såfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Jeg er veldig misfornøyd med fjernlysassistenten på min bil. Svigers har også E60 med fjernlysassistent og den fungerer på samme måte. Jeg liker å ha godt lys og kjører gjerne med fullys på veg med gatelys eller i bynære strøk. Men, med fjernlysassistenten aktiv går det veldig lang tid før fjernlyset slår seg på, om den i det hele tatt slår seg på. Opplever dette både på fjellet uten lys i "mils omkrets" og i områder med mer lys. Blender ned veldig riktig, og har den først slått seg på vha. fjernlysassistenten en gang virker det som om den lettere slår på fullys igjen etter å ha møtt neste bil, men det kan være bare innbilning. Er det noe man kan gjøre for at fullys lettere skal slå seg på? Noe sensor man kan justere eller vaske f.eks.? Slik det er nå må jeg si at dette er det mest bortkasta penger man kan bruke på en bil og jeg kommer til å deaktivere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Har en 2004 520i E60. Har nå nylig fått en ulyd i frontruta (knitring/knasing) og irriterer meg grønn over hva det kan være. Ruta er gammel og slitt, men av en slik lyd burde det vell vært synlig om det var selve ruta? Lyden kommer når jeg kjører på humpete vei og kjettingspor spesielt, uansett hastighet. har samme problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå