Haukefer Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 For nåke tull. Du kjøre med park+grøft dag & natt! heile dagen long tjoheeei B-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Da stopper vi park- og tåkelys diskusjonen. Reef89 er inneforstått med konsekvensene av dette og det er derfor ikke videre nødvendlig å kverrulere om dette. Videre diskusjon tas i relevante park-/tåkelys tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 noe av det verste jeg vet er idioter med grøftelysene på når det er mørkt, skjerp dere, dem blender og det er en grunn til at dem ikke er låvlig i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Vist du tror det er derfor det ikke er lov har du i hvertfall misforstått fullstendig 100% xD Men ja nok om dette, vi har egne tråder om slik diskusjon, heller ikke jeg som startet denne å jeg har alleredet meldt meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Forklare hvorfor ikke det er lov da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Vennligst les mitt siste innlegg på forrige side. Hvis du vil ha svar på dette oppførdres du til å oppsøke park- og tåkelys trådene. Innlegg som omhandler dette etter dette innlegget blir slettet uten varsel. HER er en tråd som kan benyttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Har bestilt eksos manifoil jeg og til min 05 525d. Orginal manifoil er sprekkt, Er selv spent på jobben med og bytte den. Tror det skal gå greit..?. Tar nok noe tid da det er trangt og mye demontering i forkant http://bimmers.no/topic/771898-bytting-av-turbomanifoil-bmw-e61-525d/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Fordi jeg har gode nok LED pærer som lyser opp veien foran meg ved park og grøft. Og ja synets min bil ser tøff ut i mørket med slike lys. IMG_2689.jpg IMG_0525.jpg Åssen AE pærer sitter det i på disse bildene? Lyste meget sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Åssen AE pærer sitter det i på disse bildene? Lyste meget sterkt Det er 6w SMD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Funker de som fjernlys i en snøstorm? Bare lurer....hahaha:p Du er selvfølgelig velkommen til å bruke hvilke kombinasjon du selv ønsker... Men JEG mener at det ikke vil gi tilstrekkelig med lys... anyway...samtale over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 fikk hjem bilen fra gs idag, flusha girkassa, 4500,- det er vell ikke så værst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Det var rimelig Fornøyd med resultatet? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Det var rimelig Fornøyd med resultatet? Sent from my iPad using Tapatalk HD Girer veldig smoooth nå hvertfall Det var uten bytte av bunnpanne og filter, pga de mente at flushemaskina deres var så god at det var ikke nødvendig å bytte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Det var veldig billig. Ivars bil i Østersund skal ha 7500,- for jobben. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Girer veldig smoooth nå hvertfall Det var uten bytte av bunnpanne og filter, pga de mente at flushemaskina deres var så god at det var ikke nødvendig å bytte det.. Maskinen blir koblet til olje kjøleren og nei den får ikke ut driten ut av bunnpannen og filteret. Haukefer og username83 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå