Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, radio signal detter ut i et kjør

Høres mistenkelig mye ut som antenneforsterkeren. Jeg hadde tilsvarende symptomer på min etter at bilen min var på lakkering og vedkommende hadde brukt bilen som musikkanlegg og kortsluttet antenneforsterkeren når han skulle lade bilen - pluss på minus og vice versa. Oppfører radioen din seg som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.

alt ser fint ut i skjermen, men lyden kutter og blir helt borte, og skjermen restarter seg selv innimellom. også får jeg ikke styrt noe særlig med idriven, da den reagerer utrolig seint. skal finne fram video kamera seinere i dag, så kan jeg filme hva som skjer

alt annet i bilen virker forøvrig helt fint, starter fint, alt av lys virker fint. så det er jo rart at det er kun dette, tenkte kansje at de har vært borte noen moduler eller noe bak c stolpe dekseler som kan gjøre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange valg der. Bla dension bt500. Men det er bare å Google aux e 60 feks

Sendt fra mobilen

Dension ser bra ut, har googlet endel og finner ikke noe svar på om jeg kan styre spotify via iDrive menyen på min Android telefon.

Er det noen som har erfaring med dette?

Så iPhone kunne styres, men da var det ikke spotify som ble brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.

alt ser fint ut i skjermen, men lyden kutter og blir helt borte, og skjermen restarter seg selv innimellom. også får jeg ikke styrt noe særlig med idriven, da den reagerer utrolig seint. skal finne fram video kamera seinere i dag, så kan jeg filme hva som skjer

alt annet i bilen virker forøvrig helt fint, starter fint, alt av lys virker fint. så det er jo rart at det er kun dette, tenkte kansje at de har vært borte noen moduler eller noe bak c stolpe dekseler som kan gjøre dette?

Enn om det er tilfeldig at idriven er defekt?

Altså at du må skifte hele sulamitten?

Sendt fra mobilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dension ser bra ut, har googlet endel og finner ikke noe svar på om jeg kan styre spotify via iDrive menyen på min Android telefon.

Er det noen som har erfaring med dette?

Så iPhone kunne styres, men da var det ikke spotify som ble brukt.

Kan skifte sang på ratte å spillenen, men kun gjennom BT. Får helder ikkje opp navn på sangene slik som eg trudde på forhand, bytter du sang på ratt/spiller går de 2-3 sek før den bytter. Men ellers eit kjempegodt produkt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mistenkelig mye ut som antenneforsterkeren. Jeg hadde tilsvarende symptomer på min etter at bilen min var på lakkering og vedkommende hadde brukt bilen som musikkanlegg og kortsluttet antenneforsterkeren når han skulle lade bilen - pluss på minus og vice versa. Oppfører radioen din seg som dette?

hvor sitter antenne forsterkeren hen?

prøvde og ta av c stolpe dekselet, men her ligger det bare en airbag, så ingenting kan ha skjedd her i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...