Spiff Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Ja, radio signal detter ut i et kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Jeg har en 530D med cd veksler, savner sterkt AUX input og ofrer gjerne cd veksleren.Hvilke alternativer har jeg?Blåtann hadde vært kjekt men jeg klarer meg med kabel også.Jeg har søkt uten å finne noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Mange valg der. Bla dension bt500. Men det er bare å Google aux e 60 feks Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Ja, radio signal detter ut i et kjør Høres mistenkelig mye ut som antenneforsterkeren. Jeg hadde tilsvarende symptomer på min etter at bilen min var på lakkering og vedkommende hadde brukt bilen som musikkanlegg og kortsluttet antenneforsterkeren når han skulle lade bilen - pluss på minus og vice versa. Oppfører radioen din seg som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 nei. alt ser fint ut i skjermen, men lyden kutter og blir helt borte, og skjermen restarter seg selv innimellom. også får jeg ikke styrt noe særlig med idriven, da den reagerer utrolig seint. skal finne fram video kamera seinere i dag, så kan jeg filme hva som skjer alt annet i bilen virker forøvrig helt fint, starter fint, alt av lys virker fint. så det er jo rart at det er kun dette, tenkte kansje at de har vært borte noen moduler eller noe bak c stolpe dekseler som kan gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Mange valg der. Bla dension bt500. Men det er bare å Google aux e 60 feks Sendt fra mobilen Dension ser bra ut, har googlet endel og finner ikke noe svar på om jeg kan styre spotify via iDrive menyen på min Android telefon. Er det noen som har erfaring med dette? Så iPhone kunne styres, men da var det ikke spotify som ble brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 nei. alt ser fint ut i skjermen, men lyden kutter og blir helt borte, og skjermen restarter seg selv innimellom. også får jeg ikke styrt noe særlig med idriven, da den reagerer utrolig seint. skal finne fram video kamera seinere i dag, så kan jeg filme hva som skjer alt annet i bilen virker forøvrig helt fint, starter fint, alt av lys virker fint. så det er jo rart at det er kun dette, tenkte kansje at de har vært borte noen moduler eller noe bak c stolpe dekseler som kan gjøre dette? Enn om det er tilfeldig at idriven er defekt? Altså at du må skifte hele sulamitten? Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Slettet - laget ny tråd i teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 har nå tatt diagnose på bilen, autologicen får og faulthy på radioantenne og ingen signal i fra mobil antenne. så da har dem vel kverka antenne modulen min tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Har de tatt løs noen deksel fra c stolpen da? Isåfall kan det være dårlig kontakt på noen kabler? Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john-r Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Dension ser bra ut, har googlet endel og finner ikke noe svar på om jeg kan styre spotify via iDrive menyen på min Android telefon. Er det noen som har erfaring med dette? Så iPhone kunne styres, men da var det ikke spotify som ble brukt. Kan skifte sang på ratte å spillenen, men kun gjennom BT. Får helder ikkje opp navn på sangene slik som eg trudde på forhand, bytter du sang på ratt/spiller går de 2-3 sek før den bytter. Men ellers eit kjempegodt produkt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Det kan også være kabelbrudd til antenne. Kjent feil med brudd over hengslene til bakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Forsåvidt rett, Odd - M. Men spiff har vel sedan, tror jeg. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 ja, det stemmer jeg har sedan, montøren sier at han ikke har hatt av noe annet enn bremselyset. jeg skal prøve og ta av c stolpe dekselet og koble fra antenne modulen og se om dette hjelper noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Høres mistenkelig mye ut som antenneforsterkeren. Jeg hadde tilsvarende symptomer på min etter at bilen min var på lakkering og vedkommende hadde brukt bilen som musikkanlegg og kortsluttet antenneforsterkeren når han skulle lade bilen - pluss på minus og vice versa. Oppfører radioen din seg som dette? hvor sitter antenne forsterkeren hen? prøvde og ta av c stolpe dekselet, men her ligger det bare en airbag, så ingenting kan ha skjedd her i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå