Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om 9,5x20" ET 17 og 10,5x20" ET26 passer på E61 LCI?

Jeg har 10x20 med et 20.

10,5 med et 26 vil vel bli det samme som om jeg har hatt ET21. (null problem på min E60)

Om du har klaring inn til demper/fjær, så går det fint på Cato!

Fram felgene er jeg mer usikker på, kommer jo selvsagt ann på senk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går fint og ha 100w pærer i lang lysene, mot dagens 55w? Er det for mye at sokkelen vil smelte? Spør siden det ikke står noe max watt på sokkel eller lykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sette i noen skilt lyspærer fra Biltema i dag, men kom ikke noe lys. Det var riktig 12v5w og samme ø. Må man ha noen spesielle pærer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om 9,5x20" ET 17 og 10,5x20" ET26 passer på E61 LCI?

Jeg har 10x20 med et 20.

10,5 med et 26 vil vel bli det samme som om jeg har hatt ET21. (null problem på min E60)

Om du har klaring inn til demper/fjær, så går det fint på Cato!

Fram felgene er jeg mer usikker på, kommer jo selvsagt ann på senk..

Har sett bildene av din, og det ser råtøft ut! Hadde jo selv 8,5x20" ET 18 foran og 10x20" ET 24 på E60'en jeg hadde og det var helt uproblematisk, selv med mye senking. Saltkjelen hadde samme type hjul på sin E61, og det gikk også helt uproblematisk.

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har hørt at E61 er noe trangere bak enn E60, uten at noen kan bekrefte om dette stemmer, evt. hvor mye trangere den er. Er Breyton felger jeg lukter litt på dersom det blir bilbytte, og noen sier at disse passer rett på, mens andre mener at det må dras litt i skjermene for å få plass.. ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går fint og ha 100w pærer i lang lysene, mot dagens 55w? Er det for mye at sokkelen vil smelte? Spør siden det ikke står noe max watt på sokkel eller lykt.

Hvorfor ikke bruke xenon kit og putte i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handlet inn 9x19 ET22 foran, samt 10x19 ET14 bak til min (245/35-19 og 275/30-19). Får det vel om en 4-5 uker. Dette vet jeg passer på E61, også med senk. Jeg vet også at det går fint med 15 mm spacer foran med dette oppsettet (med HR 35 mm fjærer på original Mtech dempere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sette i noen skilt lyspærer fra Biltema i dag, men kom ikke noe lys. Det var riktig 12v5w og samme ø. Må man ha noen spesielle pærer??

Ingen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har oppgradert bremsene sine her? Jeg er på utkikk etter nye skiver, enten slisset eller hullborra. Har faktisk bestilt et komplett sett, men no har jeg ventet i snart 2 mnd og de maser om en patent som BMW har med alu senter på skivene så jeg tror jeg driter i de og bestiller en annen plass. Noen som har noen tips her? Bilen er en E61 535d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sette i noen skilt lyspærer fra Biltema i dag, men kom ikke noe lys. Det var riktig 12v5w og samme ø. Må man ha noen spesielle pærer??

Ingen som vet?

Sjekket sikringen? At du faktisk har spenning fram til lykta? Ohmet pæra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sette i noen skilt lyspærer fra Biltema i dag, men kom ikke noe lys. Det var riktig 12v5w og samme ø. Må man ha noen spesielle pærer??

Ingen som vet?

Sjekket sikringen? At du faktisk har spenning fram til lykta? Ohmet pæra?

Nei, N,nei og nei :D Takk for tips, skal sjekke.

Noen som vet hvor/hvilken sikring er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...