Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noe filter som bør byttes på veivhusventilasjon? ser i delelisten på GS at det er veivhusventilasjons ventil... Er det noen som vet noe om dette på motor m57n25 eller noe i den duren. Er det også noen som har montert orginal lykt i handskerom? dette ser smart ut. Har et lite deksel der, bakom er det en plugg. Trenger jeg noe adapter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har oppgradert høyttalerne i dørene på E61? Jeg har ikke prologic7 pakken. Men merker at det er på tide med et bytte no. Kanskje noen har noen gode tips på 2-veis front sett somer gode og kanskje bolt on?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har oppgradert høyttalerne i dørene på E61? Jeg har ikke prologic7 pakken. Men merker at det er på tide med et bytte no. Kanskje noen har noen gode tips på 2-veis front sett somer gode og kanskje bolt on?

Interessant sp.mål.. Dette er noe jeg selv har kunne tenkt meg å utvidet. Er det evt mulig å ettermonter høyttaler i dashbordet og sub under setene uten store inngrep? Ligger det evt kabler framtrukket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på enkelte modeller ligger det en sub under framsetet. Eller kanskje det er på samtlige modeller, litt usikker der. @ivanrogov: Hørtes veldig interessant ut det du nevner. Vet du hva det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter en god del på finn.no, og spesielt mye på e61.

Men hvorfor er det enkelte 2008 modeller som har facelift front/bak, men ikke ny typen gir velger?

Har bestandig trodd at facelift front/bak, var ensbetydende med nye automat også...!?

Er det noen som har en forklaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De modellene med den gamle girvelgeren (520d) som visstnok er "2008" modeller på finn er 2007 modeller. Facelift kom i 03/2007 med ny girvelger på 6-cyl motorer, mens 520d fikk ny girvelger ved 09/2008 på 2008 modellen sammen med nye nakkestøtter for alle modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen vet hvor mye mer m skjørt bygger enn orginale? vet at m skjørtene går litt utover men tenkte nedover :) Har kjøpt meg m front så lurte på om dette blir seende bra eller merkeli ut :)

Nedover bygger de veldig likt.. ville nok byttet alt på hele bilen om du først er i gang. Bak må du bytte fester på begge sider samt under og hele støtfangerbjelken. M skjørtene fra GS er helt greie, men om du har panorama må du kappe til for å få det på. Foran trenger du å bytte disse demperputene som sitter bak fangeren. Anbefalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De modellene med den gamle girvelgeren (520d) som visstnok er "2008" modeller på finn er 2007 modeller. Facelift kom i 03/2007 med ny girvelger på 6-cyl motorer, mens 520d fikk ny girvelger ved 09/2008 på 2008 modellen sammen med nye nakkestøtter for alle modellene.

Aha, derfor ja.

Men ny girvelger betyr fremdeles ny type automat også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe filter som bør byttes på veivhusventilasjon? ser i delelisten på GS at det er veivhusventilasjons ventil... Er det noen som vet noe om dette på motor m57n25 eller noe i den duren. Er det også noen som har montert orginal lykt i handskerom? dette ser smart ut. Har et lite deksel der, bakom er det en plugg. Trenger jeg noe adapter?

Da har jeg prata med BMW. Veivhusventilasjon skal byttes hver tredje service, altså 90 000km. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...