Kirkes92 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Vis du har gjort som meg, så har du totalbøyd hele bakstillinga di. Jeg gjorde det samme med min bil, bare at jeg ikke sladda, men sklei i ca 40 km/h i en fortauskant, knuste felgen og bøyde den, endte med at hele bakstillinga blei bøyd, da selve bakstillingsramma, armer, generelt hva som er bak der. Vis du tar det på forsikringa, så få de som skrur på bilen din til å bestille eller få tak i en brukt bakramme, disse har leveringstid på alt fra 14 dager til et halvt år, etter 3 måneder med venting på min "nye" ramme, fikk Bilia tak i en brukt en. Med mindre du tar det selv. Hehe! Var ikke så uheldig! ene staget som ble knekt. Ble å koste 5333,- med deler og arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Var ikke så uheldig! ene staget som ble knekt. Ble å koste 5333,- med deler og arbeid! Heldig! Hos meg havna det på nærmere 70.000.-, og den sykt lange ventetia, skal ærlig innrømme at det kanskje var greit, var som å kjøpe bilen på nytt igjen når jeg henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Har spurt før, men spør igjen da hukommelsen har sviktet. Når det kommer til m-sport pakken til e60 facelift, så sier koed at det ikkje gå an å montere, menst gs bildeler sa at det var null problem, men måtte båre hull selv.. Noen som har gjort dette før og kan forklare hva de gjorde når det kom til pdc`ene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Selvfølgelig er det mulig å montere. Forskjellen er PDC sensorene, hvor pre-LCI, M5 og pre-LCI/LCI M-tech bruker samme sensorer. Standard LCI bruker mindre sensorer. Løsningen er å kjøpe M-pakke uten PDC, for deretter å borre opp hullene slik at de passer sensorene som allerede sitter på bilen. Du får kjøpt løse holdere, som limes på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Og med holdere mener du da der eg monterer pdc`ene ? Altså at i fremtiden så er det en grei sak å bytte pdc eller må det kappes og limes hver gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Holderne til sensorene. Disse limes bak der hvor hullene er skåret ut. Du kjøper bare vanlige sensorer som er beregnet for standard LCI. Om du ønsker å bruke penger, kan du selvsagt kjøpe M-sport ferdig med hull og deretter kjøpe åtte nye sensorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Har overhodet ikkje lyst å bruke penger Ok, da blir det en standard m-sport pakke og ekstra bestilling på holdere til LCI sensorer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Da blir det M-pakke uten hull for PDC og ett sett av 51110432215 og fire av 51127178177. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strune27 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Ett spørsmål om min E60 520da fra 2009 godt 72000km. Er det flere som har blåst i filler turboen? Mente den skulle holde lenger, bilen er ikke chippa, og ikke kjørt tungt lass med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Mulig å få ettermontertt soltak? Evt erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Alt er mulig om man har tid og penger..Enkleste måten er å kappe bort taket ditt, kjøpe ett komplett tak med soltak, og sveise dette på.. Tzunami her på forumet gjorde det med sin E39... Men... er nok enklere å selge bilen din og kjøpe en med soltak... Rope reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Mulig å få ettermontertt soltak? Evt erfaringer? Det er mulig, men både omfattende og tidkrevende. Jeg bygger om en E39 nå som får soltak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Ett spørsmål om min E60 520da fra 2009 godt 72000km. Er det flere som har blåst i filler turboen? Mente den skulle holde lenger, bilen er ikke chippa, og ikke kjørt tungt lass med. Akkurat blåst min på 520D 08 ved 109.000 km. Ikke dekket av 5 års reklamasjon, men hadde bruktbilforsikring via Bilia som tok dette. Da byttet man oljerør, samt motorolje, og luftfilter. Vet ikke hvorfor det siste der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Akkurat blåst min på 520D 08 ved 109.000 km. Ikke dekket av 5 års reklamasjon, men hadde bruktbilforsikring via Bilia som tok dette. Da byttet man oljerør, samt motorolje, og luftfilter. Vet ikke hvorfor det siste der. Om ikkje alle så er det mange turboer som slettes ikkje liker tette luftfiltre, så muligens derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå