Simpel Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Jeg gjør også dette. Har det sortert i perm alt ettersom hva som er service og hva som er "retrofits". Dette ble nye eier av min forrige bil meget glad for. Spilte ingen rolle med servicehefter osv da. (Eller hvertfall i mindre rolle). Jeg fører servicer i serviceheftet og skriver byttede deler på bakerste siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 fant det ut, var bare at man må huske på p trykke på startknappen en gang uten å holde inne bremsa. er altså ikke bra nok å bare sette i nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hei. På bakgrunn av at ikke alle er på Bimmers, og fordi mange foretrekker å bruke Facebook til d meste har jeg nylig opprettet en egen E60/61 gruppe der inne. Etter søk fant jeg ingen egen gruppe for oss her til lands, og det er for min del noe jeg har savnet da jeg tar meg selv i å være "flinkere" til å være på Bmw grupper der enn her til tider. Hyggelig om dere slenger dere på og blir medlemmer, så vi får litt liv på siden Det fungerte ikke å legge inn link via jobbpcn, så måtte bruke ipaden. Nå er den på plass https://www.facebook.com/groups/1424299037844801/ Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Finner den ikke jeg (?), link? TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Finner ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 fungerer ikke linken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Joda, funket den TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hmm,bruksmønsteret har endra seg så jeg må bytte til touring.Er denne ett godt valg?http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=48995827 Virker som det meste som kunne leverest er med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Bilen virket grei ut, men jeg ville ikke handlet fra den forhandleren. Søk litt her inne, så finner du en tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Han har nå iallefall reservert bilen så krysser fingrene att han ikke finner på noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Selvfølgelig er det ikke noe tull når du skal handle, tullet kommer i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Etter hva jeg klarer å google meg til så er jarles bil i Hønefoss ikke samme firma som i Askim som er omtalt i diverse tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hmm,bruksmønsteret har endra seg så jeg må bytte til touring.Er denne ett godt valg?http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=48995827 Virker som det meste som kunne leverest er med.... Uvanlig bra utstyrt 520d til hyggelig pris. Ser da egentlig ganske pen ut, men ettersom den er importert så hadde jeg sett over slitasjen på førerområdet og at det er innenfor normalslitasjen. Etter det jeg har erfart så tåler perforert skinn mer slitasje enn normal skinn, før det blir strekt og flappete, men det kan være tilfeldig.. Skinn ratt er ganske avslørende uansett så det gir en grei pekepinn Edit: Ser ut som den ble importert i tidlig 2008 etter det jeg kan forstå. Så mye ligger til rette for at det er en ryddig bil, med de fleste service utfør i Norge. Kan like vel vurdere å ringe biltilsynet/tollvesnet og spurt hva km-standen var når den kom inn til landet bare for å ha gjort det.. Legger ved utstyrsliste hvor det kommer frem en del mer en i annonsen Bimmers 520d - CX39898.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Takker for den.Ja skal være spesielt oppmerksom på disse tinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Microfilter/pollenfilter er likt for alle motoriseringer. Husk å kjøpe kullfiltre. I den betydning at en skal kjøpe kullfiltre og ikke standard filtre? Eller er kullfilter noe som skal byttes i tillegg til vanlige mikrofiltre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå