hNorstroem Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Har mest sannsynlig samme lyden på min..har sjekka turboen men alt virker ok, mange som mener det er Eksos manifold som er årsaken pga sprekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Er den tanke jeg også har, men er jo bedre med manifold, enn turbo. Den er jo mye billigere. Hvor kjøper folk den da? Bytter man bare til original, eller finnes det et bedre alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 fleste bytter vell ut med en i støpjern isteden for alu, slik som denne http://www.ebay.com/itm/NEW-EXHAUST-MANIFOLD-BMW-E60-E61-E65-X5-3-0d-2-5d-M57-M57N-325d-330d-525d-530d-/200984412927?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ecb9ac2ff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Om det er facelift så er det gammel type eksos manifold. Har du ikke facelift er det alu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Den var jo rimelig mye billigere enn den originale. Får sette i gang å demontere da, så se om ikke jeg finner noen sprekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Noen som har tatt av dørtrekk på 05 e61 før? Har fått det løst i bunn men sitter på toppen å er lei å rive i filler no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Noen som har tatt av dørtrekk på 05 e61 før? Har fått det løst i bunn men sitter på toppen å er lei å rive i filler no Enkleste er å dra ned vinduet hvis du ikke har gjort det. Og så klart løsnet alle skruene. Men i toppen ved vinduet så er det kun klips så noen av de kan henge godt så må nesten rive litt, men forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Jeg har montert det på min 525d 2005 modell. Ikke noe problem å montere, bare litt styr med trekking av ledning og plassering av modul. Slår seg automatisk over på fullskjerm (ccc) når jeg sitter den i revers, er med rygge linjer men desverre ikke svingbare som awt. Har ikke pdc så er veldig hendig og mangen som syntes det er "fancy" Sent from my iPhone using Tapatalk Skulle gjerne hatt det hvis det var en grei jobb, jeg har jo sensorer foran og bak, men jeg liker ikke og parkere bilen fram mot kantstein, og andre objekter, foretrekker og rygge, og med et ryggekamera vil jeg se hvor nærme jeg er. Parkerte hjemme i helga, og var nesten sikker på at jeg var på nippet til å legge frontfangern oppå kantsteinen foran huset, men var en halvmeter unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Skulle gjerne hatt det hvis det var en grei jobb, jeg har jo sensorer foran og bak, men jeg liker ikke og parkere bilen fram mot kantstein, og andre objekter, foretrekker og rygge, og med et ryggekamera vil jeg se hvor nærme jeg er. Parkerte hjemme i helga, og var nesten sikker på at jeg var på nippet til å legge frontfangern oppå kantsteinen foran huset, men var en halvmeter unna E ikke teknisk vanskelig jobb, bare litt tid krevende og du må ha en liten dose tålmodighet når du ikke får kabel igjennom et sted og sårene på hendene blir større og flere sånn var alltid eg og, tror at du står klin oppi veggen, men når du kommer ut er du en meter ifra, derfor ryggekamera stod ganske høyt på mod listen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Noen som har tatt av dørtrekk på 05 e61 før? Har fått det løst i bunn men sitter på toppen å er lei å rive i filler no Tok av på e60'en min. Satt noe så jæ.... !! Men google litt så finner du instrukser. Følg de og dra forsiktig, men hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Skulle gjerne hatt det hvis det var en grei jobb, jeg har jo sensorer foran og bak, men jeg liker ikke og parkere bilen fram mot kantstein, og andre objekter, foretrekker og rygge, og med et ryggekamera vil jeg se hvor nærme jeg er. Parkerte hjemme i helga, og var nesten sikker på at jeg var på nippet til å legge frontfangern oppå kantsteinen foran huset, men var en halvmeter unna Sjekk www.modmynav.com De har ferdig pakke som er satt sammen til din bil. Ikke bare ryggekamera. De lager custom plugg and play ledningsnett som du kobler mellom navi enheten og originale ledningsnettet. Alt er plugg and play. Ingen klipping av kabler etc. Veldig bra instruksjon og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Sjekk www.modmynav.com De har ferdig pakke som er satt sammen til din bil. Ikke bare ryggekamera. De lager custom plugg and play ledningsnett som du kobler mellom navi enheten og originale ledningsnettet. Alt er plugg and play. Ingen klipping av kabler etc. Veldig bra instruksjon og. kjøpte delene seperat, video interface (auto rygge kamera, inngang for nakke støtte skjermer osv) ganske lik den som på modmynav, og rygge kamera på bilradiospes. ble vell 1000 lappen billigere. eneste kabelen du må kutte/ bruke strøm tyv til er rygge lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Sjekk www.modmynav.com De har ferdig pakke som er satt sammen til din bil. Ikke bare ryggekamera. De lager custom plugg and play ledningsnett som du kobler mellom navi enheten og originale ledningsnettet. Alt er plugg and play. Ingen klipping av kabler etc. Veldig bra instruksjon og. Tusenlappen var ikke all verden. Skal ta det til vurdering jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Fant ut av det satt no så jæ.... Men med litt makt gikk det fint Dreiv å bytta høyttalerne å ga nesten opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Skulle gjerne hatt det hvis det var en grei jobb, jeg har jo sensorer foran og bak, men jeg liker ikke og parkere bilen fram mot kantstein, og andre objekter, foretrekker og rygge, og med et ryggekamera vil jeg se hvor nærme jeg er. Parkerte hjemme i helga, og var nesten sikker på at jeg var på nippet til å legge frontfangern oppå kantsteinen foran huset, men var en halvmeter unna Må bruke P knappen da vetu Jeg bruker den hver eneste gang jeg skal parkere inntil noe foran, selv om jeg som oftest rygger inn. På min så detekterer den faktisk kantstein som er litt høyere enn vanlige fortauskanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå