Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

det kommer vel litt an på hvilke du kjøper, men det jeg har er jeg fornøyd med, ser de godt i dagslys, bare se her. (legg og merke til at solen blender så ser du de likevell) :)

rf7s2c6mi7em22ywddst.jpg

Se der ja. Det såg veldig bra ut .. Er de hvite? Ser nesten gule ut :) Hvor kjøpte du de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har fått problemer med sentralåsen på fjærnkontollen i dag. Ingen ting funker, hverken opp-/ igjenlåsing. Har opplevd i det siste at den har krevd at holder nøkkel i retning bilen og begrenset avstand. Er det mottaker som ligger i øvre del av bakluken som har tatt kvelden? Evt noe som lar seg ordne selv dette ved kjøp av ny enhet?

Noen som vet evt pris og varenr?

Gjelder 05 mod 525dat E61

Har byttet antenneforsterker som ligger i bakluken, men uten noe positivt resultat.. :( Åpnet den gamle som så der, og så at kretskortet hadde fått fuktskader. Så da lurer jeg på hva som kan være problemet? Må evt nøkler kodes opp igjen?

Eller må jeg bare krype til korset å sette bilen på verksted?

Da har jeg vært på Strandveien Auto i Tr.heim idag. Å der fikk jeg en litt dårlig nyhet, ledningsbrudd en plass på vei bak i bilen. Dem mente jeg burde skifte hele ledningsnettet bak. ca 35.000 :(

Jeg spurte da selvfølgelig om ikke dette dekkes på 5 år garanti, og fikk da til svar at bilen var import så da gjaldt ikke garanti.

Er dette tilfelle? Er det riktig at man ikke har samme rettigheter på garanti når bilen import?

Dem sa også noe om at det mulig gikk an å få dekket noe hvis bilen var importert igjennom en BMW-forhandler.

Dette ordner du selv, jeg holder selv på å ser på min bil(06/2005).......noe MØKK den løsningen ang. ledninger til bakluke på E61. Jeg vil HÅPE og TRO at dette er forbedret på facelift-utgaver... ?

Har noe ledningsbrudd ved bakluke på min, får ikke inn radiokanaler.........hvis jeg åpner og lukker glassluke noen ganger kommer radio for fullt!....

Har også trøbbel med Bluetooth-tilkoblingen, og jeg TROR dette har noe med det å gjøre også... Den Diversity Antenna-greia der bak har med mye rart å gjøre...

Ligger noen fine DIY'er her: (du må registrere deg for å få full tilgang)

http://forums.5series.net/topic/72751-t ... placement/

http://forums.5series.net/topic/93054-k ... ng-anymore

Skal komme med oppdateringer i denne tråden etterhvert:

viewtopic.php?f=1&t=162349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra meldingen over: noe MØKK den løsningen ang. ledninger til bakluke på E61. Jeg vil håpe og tro at dette er forbedret på facelift-utgaver... ?

Har en -09 525 E61, er det noen som kjenner til om kabeloverføringen til bakluken etter facelift (-07) er forbedret, eller om man ellers må forvente samme type problemer med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til rimelige og greie Xenon kit til grøftelysene på en e61 mtech?

Må være plug n play!!!

Og så vurderer jeg shadowline vindulister. Er det vanlig på disse bilene? Mange som har det?

Fant de ikke på koed så vet ikke om jeg får tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadowline er dyrt å ettermontere da dette normalt sett ikke selges i kit. Schmiedmann har dog sett, men usikker på om de er til sedan eller stasjonsvogn. Folier listene, langt billigere, men det krever jo da litt tolmodighet ved montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadowline er dyrt å ettermontere da dette normalt sett ikke selges i kit. Schmiedmann har dog sett, men usikker på om de er til sedan eller stasjonsvogn. Folier listene, langt billigere, men det krever jo da litt tolmodighet ved montering.

Takk for svar, men folie??

Har du en link til en slik folie du tenker på? Hvor kan jeg kjøpe dette? Regner med du ikke snakker om sort elektriker tape? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om en folie som er utmerket beregnet til bruk på disse listene. Jeg kjøpe folie til mine lister og betalte ca 350 kronasjer. Vel verdt den lave prisen spør du meg. I tillegg har du jo råd til å "drite" deg ut ved montering, samt angremuligheten ved å gå tilbake til org. Kjøpte mitt hos Superprint.no i Vestby.

k6i1efa7nalrw1qtb7yt.jpg

xbdkwiceld7lefjb2ql7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo faktisk veldig bra ut på avstand hvertfall :)

Har du forresten e60 komfortstoler i den e39'en?

Ja, det er også innmari bra. Om det blir værre etterhvert legger jeg isåfall på nytt igjen. Nei, er E39 komfortstoler, men med E60 nakkestøtter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo faktisk veldig bra ut på avstand hvertfall :)

Har du forresten e60 komfortstoler i den e39'en?

Ja, det er også innmari bra. Om det blir værre etterhvert legger jeg isåfall på nytt igjen. Nei, er E39 komfortstoler, men med E60 nakkestøtter :-)

Ahhh, skjønner :)

Forresten noen som vet om rimelige og greie xenon kit til grøftelys?

Eller hvilke type pærer er det snakk om?

Alle sånne xenon kit er vel universale sålenge pæretypen er rett tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...