Sebulba Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 SweetBMW jeg lurer på om du kan gjøre det for meg hvis du har anledning. Ser firmaet du har på postene dine holder til på Rud I Bærum. Hvis du kan hjelpe meg, er det der jeg må henvende meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_stian Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Noen som har skiftet gass spjeld på 525d før? Må man programere den nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Tror ikke det. Sent from the future. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Kommer mest sansynlig til å gå til innkjøp av E61 530d om noen mnd, er det noe spessielt jeg bør se etter eller utstyr som er "must" for å få solgt videre en gang? Kommer nok til å kjøpe med manuell gir og aller helst M-sport. Undersøker også pris på import Med tanke på lett videre salg så er automat og m-sport must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Hei folkens. Har en 520 dat 08, i følge bmw i sarpsborg så var spjeldene foran radiatoren defekt.. De åpnet seg ikke. Er dette en komplisert jobb å bytte ut disse? Så har bremselyset i takspoileren kuttet ut, er dette tegn på det berømmelige kabelbruddet på e61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Hei folkens. Har en 520 dat 08, i følge bmw i sarpsborg så var spjeldene foran radiatoren defekt.. De åpnet seg ikke. Er dette en komplisert jobb å bytte ut disse? Så har bremselyset i takspoileren kuttet ut, er dette tegn på det berømmelige kabelbruddet på e61? nei lewtt jobb og ja, mulig brudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 nei lewtt jobb og ja, mulig brudd Takk for svar, så at du var online etter at jeg hadde postet denne.... Er dette noe man får kjøpt hos gs- bildeler? Tenker da på de spjeldene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Takk for svar, så at du var online etter at jeg hadde postet denne.... Er dette noe man får kjøpt hos gs- bildeler? Tenker da på de spjeldene? Kjenner at jeg gleder meg til å ta fatt på kabelbruddet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Takk for svar, så at du var online etter at jeg hadde postet denne.... Er dette noe man får kjøpt hos gs- bildeler? Tenker da på de spjeldene? Jepp. Det får du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Kjenner at jeg gleder meg til å ta fatt på kabelbruddet! Hehe... Lykke til! Sjekk om lyset er deffekt først, hender disse led stripene går til hel***. Har byttet min da min røk for en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Bremseskiver framme har ubalanse. Merket i dag at det er en liten vivrasjon i rattet ved bremsing og regner med det er skivene som er skjeve. Det er ikke mere enn 30.000km siden skivene ble bytta men dette er vell noe som kan skje selv om skivene er såpass nye. Lurer på hvilke skiver jeg skal gå for ved kjøp av nye? Tenker på ebay og der er det jo et rikt utvalg av borrede slisset og standard. Hva mener dere er det beste kjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Bremseskiver framme har ubalanse. Merket i dag at det er en liten vivrasjon i rattet ved bremsing og regner med det er skivene som er skjeve. Det er ikke mere enn 30.000km siden skivene ble bytta men dette er vell noe som kan skje selv om skivene er såpass nye. Lurer på hvilke skiver jeg skal gå for ved kjøp av nye? Tenker på ebay og der er det jo et rikt utvalg av borrede slisset og standard. Hva mener dere er det beste kjøpet? Hver no helt sikker at det er skivene først da Jeg byttet 2 ganger foran på ett år fordi jeg regnet med det var skivene, men nei, var kasterstagene. Har hørt fra andre at borrede osv. er bedre på ebay enn for eks. GS. Så handler nok der neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Er det noen typiske grunner til at en 530d ryker endel under pådrag?Det er byttet map, men det kan ikke være SÅ dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Skiftet luftfilteret i det siste? Tett / dårlig luftfilter fører til ekstra sot ved pådrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommey Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Hei, har allerede bestillt luftfilter i håp om at det bedrer saken Er det noe annet som pleier å forårsake dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå