Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Det så jo faktisk veldig bra ut på avstand hvertfall :)

Har du forresten e60 komfortstoler i den e39'en?

Ja, det er også innmari bra. Om det blir værre etterhvert legger jeg isåfall på nytt igjen. Nei, er E39 komfortstoler, men med E60 nakkestøtter :-)

Ahhh, skjønner :)

Forresten noen som vet om rimelige og greie xenon kit til grøftelys?

Eller hvilke type pærer er det snakk om?

Alle sånne xenon kit er vel universale sålenge pæretypen er rett tror jeg..

http://www.vvme.com selger gode xenonkit:) veldig fornøyd med de selv om det er billigt. Ja du må kjøpe *Single Beam HID Conversion Kit* da som det heter med samme pæresokkel som du har i lykten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig ettermontere sånn kinadrit i den nye bilen din??? Det er faktisk det alt sammen :) Ikke er det lov heller..

Jeg monterte det i grøftelysene på en e46 coupe jeg hadde en gang og synes det ble veldig fint.

Men selvfølgelig er jeg ikke interresert i det hvis det blir feilmeldinger på check control.

Ble ikke det på e46'n hvertfall

Takk for hjelp reef89 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig ettermontere sånn kinadrit i den nye bilen din??? Det er faktisk det alt sammen :) Ikke er det lov heller..

Jeg monterte det i grøftelysene på en e46 coupe jeg hadde en gang og synes det ble veldig fint.

Men selvfølgelig er jeg ikke interresert i det hvis det blir feilmeldinger på check control.

Ble ikke det på e46'n hvertfall

Takk for hjelp reef89 :)

det blir fint med hvitt lys i grøftelysene enn det gammle gule. Men du får feil melding på check controllen på BMWer etter 04, da må du kjøpe disse:

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg Mtech frontfanger til min 2004 530D E60. Den skal lakkes snart, og deretter var det å få av den originale frontfangeren og ta på den nye.

Men, er usikker på om eg skal gjere dette selv. Bilen er stappa med ekstrautstyr, og har pdc - så det kan kanskje bli for avansert? :!:

Er det noen som har ein DIY / forklaring ? :shock:

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i stappa med utstyr? Er det nightvision og avstandskontroll?

Det er veldig rett frem. Skruer i bakkant, skruer nedenfra og opp i fronten. Skruer opp innenfor innerskjerm. PDC er bare en kontakt på høyre side som skal av så kommer fangeren av :) Sensorene flytter du bare videre til nye fangeren.

Husk å bytte "skumgummien" bak fangeren. Regner med du fikk med alle dekslene hvis du har lyktespyler samt til tauekrokhullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamic drive, active steering, pdc, adaptiv køyrelys, punkteringsvarsling ++. Men rekner med eg ikkje berører dette ved skifting av frontfangeren? Redd for å ødelegge noe [-o<

Hehe, ok. Godt å høyre det er ganske rett frem. Ja trur det er med alle deksler, er iallefall beskrive det på gsbildeler. :)

Trenger ikkje ut med frontlyktene, eller? Grillen må vel selvsagt ut.

Bytte skumgummien? Kan eg ikkje bruke den som allerede er der? Om ikkje, kor får eg tak i ny? Greit nok å trykke inni 'vanlig' skumgummi, og kutte til slik at det ligger noelunde likt som den som var der før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...