Friksen Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 nei vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Står vel greit forklart i forklaring av produktet, at dette er til eldre generasjoner BMW etter mitt skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 ok..takk for oppsnasen tebakemelding.. har fått svar at den fungerer bare på 04mod ..men fungerte vist på hans e90.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Hmm.. Har i lengre periode gått med griller i hodet om å kjøpe 2 stk komforthodestøtter for baksetepassasjerene. Men spørsmålet er jo da om bredden på "regulerings" pinnene er like foran som det nakkestøttene er bak? Noen som vet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 er det ikke bare og prøve med de du har foran ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Er så sinnsykt knot å få av nakkestøttene foran. Må av med ryggdekselet ettersom jeg må hekte av nakkestøtten fra motoren. Så må jeg av med noen fester og så få den av. Har sett bilder fra en slik operasjon og det tør jeg bare ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 hmm ja det sjønner jeg godt er ikke bare bare da. hadde det bare vert en gammel e28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Er så sinnsykt knot å få av nakkestøttene foran. Må av med ryggdekselet ettersom jeg må hekte av nakkestøtten fra motoren. Så må jeg av med noen fester og så få den av. Har sett bilder fra en slik operasjon og det tør jeg bare ikke.. Måleband! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Tenkte det samme, meter eller linjal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Vet noen om mine e34 vinterfelger kan passe på e60? 15" med e34 innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Vet bare at E39 passer.... Men 15" på en E60 hørtes da veldig grusomt ut. Tipper ingen andre her har prøvd akkurat det! Vil forøvrig tro at du får problemer med å få plass til bremsene i en så liten felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Vet bare at E39 passer.... Men 15" på en E60 hørtes da veldig grusomt ut. Tipper ingen andre her har prøvd akkurat det! Vil forøvrig tro at du får problemer med å få plass til bremsene i en så liten felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 jeg fikk min bil levert på 16 tom og da er det ikke mye plass igjen bremsene går helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 har fått tatt høyere forskjerm på e60 min er det noen som vet om et sted jeg kan få dette billig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 en ting til hvor i alverden finner jeg farge koden min ser ikke no på fjør beinet bare ramme nr . noen som vet finner den heller ikke i noen sørvis hefte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå