Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Kan du identifisere sw i idriven? Har du eventuelt nummeret til nyeste software?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg aner ikke, men hvis du har den gamle med brun bakgrunn så er det ikke den nyeste. Den nyeste har en mer grå-ish bakgrunn. Det er min type "identifikasjon" av SW. Hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tidenes mest irriterende lyd i min bil, det er en knirke/hveselyd - kan minne om bremseskiver som rasper på skjoldet. Jeg er veldig usikker på hva det er da lyden kun kommer når jeg svinger til venstre - ELLER hvis jeg stapper bilen full med folk.

Sitter det 4 personer i bilen har jeg den konstant, grusomt.

 

Jeg klarer heller ikke plassere hvor den kommer fra, men det må jo være noe understellsrelatert siden den kommer og går ettersom lasten i bilen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Har et problem som jeg trenger hjelp fra dere, har fått opp en del feilmeldinger :

Ative steering inactive

Transmission fault

Control system! drive moderately

 

Har koblet fra IBS senoren uten at det hjalp og målt batteriet etter bilen har stått stille en hel natt og får 12,74V ???!!(er jo -12gradewre ute får ikke det helt til å stemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Har et problem som jeg trenger hjelp fra dere, har fått opp en del feilmeldinger :

Ative steering inactive

Transmission fault

Control system! drive moderately

 

Har koblet fra IBS senoren uten at det hjalp og målt batteriet etter bilen har stått stille en hel natt og får 12,74V ???!!(er jo -12gradewre ute får ikke det helt til å stemme)

Glemte å fortelle at under kjøring så kan vindusviskerene stanse i 2 sek og radioen skrur seg av og på pluss hovedlysa blinker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har forsøkt å fikse duggen i øyenbryna på E60 preface? Er klar over at dette er et lukket system, og at den eneste skikkelige metoden er å bytte hele lykta, og da gjerne til LCI, men lommeboka er ikke så gira på dette akkurat nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksos:

Idag borra eg 2 hull i øyebrynet og fylte med elektrorens for så å kjøre trykkluft på. Det ble heilt tomt for vann, og heilt reint etterpå.

men oppdaget da at lekkasjen inn i lykta da såklart kommer fra tilkoblingen.

Så eg lar hulla stå åpne for lufting og ser kordan det går.

Viss du er forsiktig når du borrer( eg brukte 2mm bor) så ser det faktisk ikkje så ille ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil ikke det da komme spon fra borringa inni lykta? Har tenkt på noe lignende selv, men har ikke funnet ut hvor fukten kommer inn enda... Hadde en 500w lyskaster stående på lykta i noen timer i dag, uten at det ble nevneverdig mye bedre, så vil tro det er temmelig tett iallefall :P

På baksiden du borret regner jeg med? Om man lager til noe ved hullet, slik som det er på luftinga til feks grøftelys, burde det vel kunne fungere i lengden også :)

Elektrorens, hjelper det for å drive bort fukt altså?

Endret av Eksos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...