Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Borrespon følger borren ut igjen så det var ikkje no problem. Borra fra utsia pga alubelegg i bakkant av lykta eg ikkje ville ødelegge (klarte å borre litt ned i det alikevel da...)

Elektrorens driver ut fukt og vasker evt vannflekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har det gått fra fukt til vann. nesten fult helt opp til diodene nå. Blir det 7cm til med vann så ser man ikke at det er noe inni der, kanskje like greit ;)
 

Prøver å selge bilen min jeg, er bilsalget så treigt at ingen en gang ringer på den eller er bilen min så fæl ? :P Link i signaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borre på utsiden har jeg lite tro på altså... Regn, støv, salt fra veiene, alt slikt vil jo trenge inn i lykta etterhvert, og ødelegge... Fortsetter "lyskasterbehandlingen" i dag, for har fukten kommet inn en plass, skal det alltids være mulig å få den ut også, selv om det kanskje tar noe tid [emoji14]

Ser forøvrig enda værre ut nå, når dråpene har blitt til dugg, og snart dekker hele lykta ;p

post-41043-14197739158834.jpg

Endret av Eksos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja! den plastikkgreia som står ut der som holder pakninga hos meg var knekt, eller ble knekt når jeg tok den av nå(usikker på det) hvertfall så har jeg et stort hull under pakninga. får håpe det blir bedre nå da, egentlig så ser det ut som det har blitt mye mindre vann i brynet nå en jeg hadde tidligere. 0c0fea7e3935735fe570837a588f8561.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål som jeg ikke blir helt klok på. min 525d er tunet hos bsr-tuning. når bilen regenerer dpf har den et merkbart kraftigere "kick" og drag. noe som jeg skulle ønske jeg hadde konstant. men når jeg ligger på motorvei i 80 km/T i 5 gir og flater pedalen så kommer det en høy vibrasjons lyd og man merker vibrasjon i både passasjer og fører sete. det er over på et blunk og kommer rett før 2k rpm. dette skjer bare under regen!

 

min teori er at når den regenerer og får mer futt, så blir det mer belastning på akslingen, og dermed med belastning på hardy koblingen. og vist hardy koblingen er litt slitt vill det kommer vibrasjoner i mellom akslingen som igjen forplanter seg videre i bilen.

 

Helt på bærtur her? noen andre som har opplevd lignende eller kan skyte inn noen innspill, vet eg ikke har mye å komme med, men tenkte å høre så eg vet ka å se etter når jeg kommer så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta oppigjen det med fukt i øyenbrynene, så tok jeg med lykta inn på badet og satt den over varmtvannstanken nå, som sikkert gir en bedre effekt en en liten lyskaster som står på noen timer i døgnet :P Skal vell ikke se bort ifra at det blir LCI lykter etterhvert, men inntil videre får man gjøre det beste utav det :)

 

post-41043-0-10052800-1419899073_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...