TRF Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 EGR termostat kan _IKKE_ øke temp utover det hovedtermostat er satt til. Du kan fint blende hele den kjølelinja. 98-99 grader kan forekomme etter litt hard bruk, og er ikke noe problematisk. Men den skal ikke ligge der ved å gå på tomgang nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Finnes det noe blende-kit tro, for at den termostaten fjusker konstant er sabla irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Under produksjon fra TRF Tar dog evinnelig lang tid med cnc gutta mine. scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerns Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Noen som vet hvordan jeg kan få blinklysene foran til å lyse svakt sammen med park/kjørelysa på e60 04?' Har sett en del e46 har det så lurer på om det mulig? Lurer også på hvordan lampene på tåkelysa i m tech fanger demonteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få blinklysene foran til å lyse svakt sammen med park/kjørelysa på e60 04?' Har sett en del e46 har det så lurer på om det mulig? Lurer også på hvordan lampene på tåkelysa i m tech fanger demonteres? Det er mulig å gjøres via BMW app. Men det er jo ikke noe fint å ha 4 orange lys der framne. Markeringslys har du jo der fra før av. Endret April 1, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Er det mulig å gjøre via NCS og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Er det mulig å gjøre via NCS og? Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking 86 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 EGR termostat kan _IKKE_ øke temp utover det hovedtermostat er satt til. Du kan fint blende hele den kjølelinja. 98-99 grader kan forekomme etter litt hard bruk, og er ikke noe problematisk. Men den skal ikke ligge der ved å gå på tomgang nei. Var sånn på tomgang også, kjørte ikke hardt kjørte rolig i 70 sone steg fort oppover til 98-99 å blei der kjørte hjem igjen satte på den gamle. Fyra opp å kjørte da fikk jeg den såvidt opp i 73 grader men, da blei den brukt litt mere aktivt.. Bestilt ny fra bilia så får prøve den til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Skal ikke ha noe å si, jeg har klemt flat både slangen fra EGR og termostaten til girkassa og kjørt aktivt. Aldri bikket 92 grader Med unntak av når den kjører regen, da var jeg oppe i 94 grader en kort periode. Gleder meg forøvrig til blendekit fra TRF. Jeg kommer nok til å kjøpe det pronto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerns Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Det er mulig å gjøres via BMW app. Men det er jo ikke noe fint å ha 4 orange lys der framne. Markeringslys har du jo der fra før av. BMW app ?? Du tuller nå? Hva er NCS? Detter er 2004 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Det heter vel bmwhat app. Kan bmwhat app det, så skal ncs kunne det. Ncs er vel BMW sitt verktøy for bla koding for ingeniører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 (endret) Ja den heter BMWhat. app. Jeg vet det kan gjørs via den appen, sett det selv, men ikke gjort det selv. Det kan nok også helt sikkert gjøres via NCS. Jeg har appen også, men har ikke satt meg inn i den ennå. Endret April 2, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Fant en DIY for å få rattet til å passe. Noen her som har prøvd? http://5series.net/forums/diy-do-yourself-14/changing-original-steering-wheel-sport-27195/page2/ Kjøpte som nevnt for et par sider tilbake et sportsratt som er til bil etter 09-2005. Og min bil er fra før 09-2005. Rattet er montert og alt funker. Ingen feilkoder på airbag, og alle kanpper + horn funker som normalt. Jokkke, Spiff og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Er det vanlig at vindusviskerene klikker/slutter å virke på 08+ modellene ? Nytt sett koster 5000 lapper, og eg ser eg kan få ett brukt ett til kr 1000.. det som hender hos meg er at de går og går, noen ganger virker de ikkje, og noen ganger stopper de midt på ruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Vanlig på e60 ja. Motoren som ryker. En slik sensor som angir start stopp punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå