Otis Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Osram NBU er meget bra pærer! D1S inneholder også starter/tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Osram NBU er meget bra pærer! D1S inneholder også starter/tenner. Jepp. Var det jeg fant ut og viktig med gode lys i høstmørket og vinteren. Betaler heller litt ekstra for gode pærer kontra billige kinavarer. Bare spent på leveringstiden nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Jeg tok fra Tyskland, da de er meget store på denne typen ting, og da går det stort sett 5-10 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Blir og prøve xenon night breaker da Da har Sweetbmw nok en gang fjernkodet litt til meg, denne gang ble det AUX og batteri. Og fjernet beltevarsleren Utrolig greit med så flinke folk som han her på forumet. Sparer MYE penger på og slippe og reise innom Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 (endret) Er steg 2 på denne: http://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-E60/44-BRAKES-Parking_Brake_Adjusting/44-BRAKES-Parking_Brake_Adjusting.htm bare nødvendig om man er usikker på om parkeringsbrems ikke er helt utløst? Eller er det en type "service lock" som man må skru på/av før man begynner å justere på selve bremsene? Endret November 19, 2015 av BMWlog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Det er en service posisjon ja. Skal gjøres før man gjør noe med bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Ser jeg har independent mode på 530en.. Men dette er avogtil webasto og avogtil bare kulde for varme dager etter det jeg har lest meg opp på nett Hvordan kan jeg sjekke dette? Bilens skiltnr. er SU48488 om det skulle hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Er det independent heating eller ventilation? Antar ventilation. Ergo ingen webasto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Står bare independent mode trooor jeg? Noen som vet pris på ettermontering av dette evt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Hos et verksted som selger eber eller webasto må du nok regne med 25-30k. Ferdig montert ja. Kjøper du delene løse bør det gå på 15-20k. BMW selv skulle ha 42k, ferdig montert, men de originale delene er ikke tilgjengelige lenger. Eller, ikke alle delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Det finnes fler alternativ, og det er fra firma på ebay. Men du havner fort på 15k+ med moms og frakt uansett. Jeg kjøpte brukt webasto original BMW med de største delene. Resten fra BMW. Er nå oppe i ca 17k og det er uten fjernkontroll foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 (endret) Det var dyrt nok ja.. Defa da? samme greiene bare at man må ha strøm tilkoblet bilen vel? Er vel litt rimeligere? Dette er det som står i climate menyen Endret November 19, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Defa koster vel 4-5k for tiden med rabatt. Da med hele pakken. Da må du ha strøm for å bruke det. Ser ut som bare ventilasjon der. Men du kan selv sjekke utstyrsliste på http://www.bmwvin.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Ser ikke ut til at det staar noe om webasto.. Reknet nesten med det men Takker for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Som jeg har skrevet tidligere i denne tråden så er jeg ute etter en E61. Har nå sirklet meg inn på en 530xdat 08mod, men har litt bekymringer angående kilometerstand. Bilen er nesten gått 200.000km, men oljeservice er tatt gjevnlig mellom 20-30.000km. Hva tenker dere om en bil som er gått så langt? Nå skal det sies at E39en jeg hadde var gått 190.000km når jeg kjøpte den, men det var en bensiner. Sent fra min D5803 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå