Skulebollen Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 (endret) Ok, det er såpass mye jobb ja.. Da avventer jeg det til en evt. CIC oppgradering ALT knirker forresten i bilen.. 3 forskjellige plasser i dashbord bl.a... Så nå når jeg skal skifte lister tenkte jeg og demontere så mye som mulig og skru det sammen slik det skal vere, og se om jeg evt. finner noen grunn til all knirkingen. Bl.a høres en sinnsyk knirkelyd fra CCC skjerm området.. Er det noenlunde greit og demontere dashbord på e60? Og er det noen som har gjort det som har brukt en god guide? Og nå når jeg først driver på. Får man kjøpt den blanke delen til under airbag på rattet, som har samme finish som girspak noen plass? Evt. delenr.? Slik som på denne.. Endret September 22, 2016 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Sammenlignet med 1-serie og 3-serie er det en liten drittjobb, men det går stort sett greit. Litt mer ting som må demonteres på e6x kontra de andre. Jeg husker ikke om jeg brukte noen guide, men jeg tror ikke det. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkMe Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Er det noen som kan delete egr'n min i Bergen? ('06 530d) Får dette eventuelt konsekvenser for regenerering av partikkelfilteret? Har prøvd litt forskjellig "tjuvtriks" for å slippe "jukkingen" mellom 1000 og 1500 rpm, men det er hårfin balanse før meldingen for increased emission kommer på, og da regenerer den i allefall ikke. Hvis noen har peiling på egr/throttlevalve her, så setter jeg pris på innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Heisann, hva er beste løsningen på å få aux utgang i en 04'modell e60 med logic surround anlegg?😊 har hørt om Dension, noen som har erfaringer med montering osv av denne? Kom med tips og triks! Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Det enkleste er å aktivere aux-inngangen som allerede er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Er det bare og kode aux inngangen? Har ikke funnet noe aux ingang i bilen, må jeg fram med noe for og finne en aux inngang og deretter sette i ledning? Hvor er isåfall denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Du må kode, samt koble deg til bak på "spilleren". F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Okei! Takk for svar😊 Enkleste måten på å komme seg bak dit da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Man må ut med spilleren. Det er forøvrig ikke en vanlig aux-kontakt bak der, så man må enten kjøpe en overgang, eller lage en selv. F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 14 timer siden, F.Krokrud skrev: Okei! Takk for svar😊 Enkleste måten på å komme seg bak dit da tro? Du må ta av den lange listen på dash - da kommer du til skruene som holder klimapanel og hele front dekselet - alt må ut i - så vil du se skruene til cd spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Driver og skifter interiørlister nå, og har oppdaget noe som såg veldig rart ut på di nye listene.. Ser man inn ovenfra, eller fra siden, der hvor lufterillen er så er der ikke treverk eller lakk, Skal det vere sånn? På alu cube listene er det alucube i avrundingene også.. Legger ved bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Det "manglet" også på mine tidligere originale "tre lister". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Så dette er alså så bra som bmw klarer ? Utrolig... Ser jo ut som noe er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Mulig. Det var riktig nok mer synlig på dine lister som hadde mer besj, brun kant, men hos meg var det sort kant rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Får vel gå på med sort tusj da.. Er sort kant på midtlisten.. Men skuffende var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå