-Roger- Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 E30'n: At den har så mye rust. E90'n: At den mangler comfort access, elektriske stoler og M-sport understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Er på min andre BMW etter at jeg startet tråden. Orket ikke "klage" på touringen, der var det så mye samt at det meste kom frem i prosjekttråden. På nåværende bimmer er det vel at jeg ikke har M-sport understell og bare 122HK'n. Så har beltestrammeren i baksetet bestemt seg for å tulle litt. Når jeg legger ned bakseteryggen så låser beltet seg og jeg får ikke opp ryggen igjen. Ved hjelp av sirkusverktøy og litt akrobatikk får jeg skrudd ut nedre feste til beltet under setet for deretter skru ut bakseteryggen før jeg retter det opp og setter det på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Hehe, kom på at noe annet som irriterer meg er at sigarettenneruttaket er plassert under lokket på midtarmlenet. Så om jeg skal lade tlf min kan jeg ikke lukke lokket fordi det tar borti laderen.. Veldig dårlig løsning fra BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 E36 - Vannlekkasje, el.vindu h.side(coupe, så vinduet står også alltid på gløtt), irriterende fjusking(til tider), jalla-interiør, knirking i interiør, defekt speedolys, dørpanelet som har falt av, sentrallåsen funkar inte(2 dører bare da ), Støy inni bilen, vindsus fra vinduet som står på gløtt! Oljelekkasje på motor, oljelekkasje på gear, oljelekkasje på kardang, rust, blablalbalbalbla.. MEN alikevel gir det en bedre følelse å kjøre 325'n framfor W124 diesel-bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Hehe, kom på at noe annet som irriterer meg er at sigarettenneruttaket er plassert under lokket på midtarmlenet.Så om jeg skal lade tlf min kan jeg ikke lukke lokket fordi det tar borti laderen.. Veldig dårlig løsning fra BMW.... Hvordan lader har du? Jeg har også uttaket under armlenet, men ingen prob med lading. Edit; jeg har denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 att hjernen min er i australia :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 På E90en så irriterer knirkforingen meg noe jævlig om dagen, skal byttes på storservice i Februar da. Ellers så ergrer jeg meg over at jeg ikke har M sport, el sportstoler og koppholdere. På E34 så er det litt rust på skjermen som plager meg, det at forrige eier skrudde ut midtarmlenene før han solgte meg bilen, mørk OBC skjerm og jeg skulle gjerne hatt el stoler med minne og cruisecontroll. Ønsker meg original telefon også, sånn i midtkonsollen med lys i som Derrick har i sin E32 Hadde vært festlig å ha... Ellers er jeg strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Hehe, kom på at noe annet som irriterer meg er at sigarettenneruttaket er plassert under lokket på midtarmlenet.Så om jeg skal lade tlf min kan jeg ikke lukke lokket fordi det tar borti laderen.. Veldig dårlig løsning fra BMW.... Hvordan lader har du? Jeg har også uttaket under armlenet, men ingen prob med lading. Edit; jeg har denne. [ Bilde ] Ja, skulle sikkert hatt en slik ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 På e30: at motoren mest antageligt har tatt kveld På e46: at innerskjermen løsna i går (lett å fikse men veldig irriterende) å at olje lampa lever sit egent liv, å framfangeren burde fått seg en ny runde med lakk+ lit smårust her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Mangel på diffbrems er sykt frustrerende for tida. Savner IXen noe så jævli! Kasettspiller og dårlig radiomottak er også til å bli gal av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Eneste negative med min er at straks er det en annen som sitter bak rattet og gliser etter å akkurat ha klart å hente inn en firehjulsskrens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hehe, kom på at noe annet som irriterer meg er at sigarettenneruttaket er plassert under lokket på midtarmlenet.Så om jeg skal lade tlf min kan jeg ikke lukke lokket fordi det tar borti laderen.. Veldig dårlig løsning fra BMW.... Hvordan lader har du? Jeg har også uttaket under armlenet, men ingen prob med lading. Edit; jeg har denne. [ Bilde ] Genialt! Sånn må jeg kjøpe. Takk for bilde med delenummer Det som irriterer meg mest med min bil, er at jeg har vært klar for ny i 1,5 år. Vet hvilken jeg vil ha, men det er 2 betalinger igjen på lånet før jeg kan selge og kjøpe den andre. Og da er den andre sikkert solgt. Haha (Ferdig 30. Januar) Ellers irriterer el.vinduet på førersiden meg, sammen med senkesettet som står på. Senkesettet blir hvert fall byttet til helgen, og vinduet i Januar. Litt bøyde skrape/slikkelister i bunn av vinduene og gåene klips på sidekjørt har irritert vanvittig, men det har jeg også akkurat skiftet Kjøpt bilen 2 ganger nå. Hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Kansje denne skulle ha vært på tulletråden, men det kan jo hende at det en irriterer seg over har en annen en løsning på, og da er det jo relevant "annet bil og motorprat". Det som irriterer meg mest med min bil er dekkene. Kjøpte nye dekk i fjor, og de har så brede spor/mønster at når jeg kjører på grusvei så setter småstein seg fast i dekkene og lager en sånn "klakk klakk lyd" når jeg kommer på asfalt. Utrolig irriterende. Må stoppe bilen og ut for å pelle småstein ut av dekkene. Noen kjærringråd på den? [ Bilde ] Fuge igjen med tec7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Abs, asc, dårlig med fres i varmenapparatung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 At bilen er så forbanna følsom på batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå